Andet multimedie
bentjuul 3670
Visitkort og udprint ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-01-03 05:34

Nogle der ved, hvordan man lettest får produceret nogle visitkort, når man
ikke har andre midler til rådighed end en farvelaser printer og en HP farve
inkjet printer ?

Kan man købe hele A4 ark med 20-30 visitkort på, printe ud på hele arket og
så siden splitte arket op i mindre stykker ?

Jeg er ret grøn ud i dette her........:(

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 23-01-03 07:09

Et andet alternativ er at du kan benytte en trykker - her er et godt tilbud

Lav dit design og gem det som en CDR eller AI fil ver. 7.0, prisen er 1,25
kr pr. stk + moms og fragt. mindste oplag er 125 stk.

Kan det betale sig at rode med det selv?

Mvh
Anders

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-01-03 23:22

On Thu, 23 Jan 2003 07:09:00 +0100, Anders Rehhoff wrote:

> [...]
> kr pr. stk + moms og fragt. mindste oplag er 125 stk.
>
> Kan det betale sig at rode med det selv?

Har du en web adresse til firmaet ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 24-01-03 00:15

Du kan skrive til mig på artryk@post11.tele.dk eller ringe på telefon 86 57

Anders Rehhoff

Fra : Incognito

Dato : 24-01-03 13:20

1,25kr/stk!!! Så snyder du dig selv :)
Kontakt Rotation Media (www.rotation-media.dk) der kan du få dem til
0.25kr/stk, + moms og fragt. Minimumsbestilligen er 20stk!

Fra : KKT

Dato : 24-01-03 15:05

"Incognito" <want@no-spam.com> skrev i en meddelelse
> 1,25kr/stk!!! Så snyder du dig selv :)
> Kontakt Rotation Media (www.rotation-media.dk) der kan du få dem til
> 0.25kr/stk, + moms og fragt. Minimumsbestilligen er 20stk!

Hvor på siden finder du den pris
Så vidt jeg kan se er det 500 visitkort for 550 kr

Fra : Incognito

Dato : 28-01-03 15:18

> Hvor på siden finder du den pris
> Så vidt jeg kan se er det 500 visitkort for 550 kr

Siden er ikke opdateret. Prøv at sende en mail til info@rotation-media.dk
med hvad det er for noget du skal bruge..

Fra : emj

Dato : 23-01-03 08:06

On Thu, 23 Jan 2003 05:33:43 +0100, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Kan man købe hele A4 ark med 20-30 visitkort på, printe ud på hele arket og
>så siden splitte arket op i mindre stykker ?

Ja, det kan man og det virker glimrende.
Avery L7413 med 10 vissitkort pr ark.
Hilsen emj

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-01-03 23:23

On Thu, 23 Jan 2003 08:06:19 +0100, emj wrote:

> Ja, det kan man og det virker glimrende.
> Avery L7413 med 10 vissitkort pr ark.
> Hilsen emj

Har du en pris på dette ark og hvor det kan købes ?
Skal man så klippe det ud selv efter udskrining, eller kan det afrives let
?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : emj

Dato : 24-01-03 01:21

On Thu, 23 Jan 2003 23:22:41 +0100, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Har du en pris på dette ark og hvor det kan købes ?

De kan vist ikke købes arkvis. Prisen husker jeg ikke.
Jeg køber dem i Teknisk Boghandel i Horsens
>Skal man så klippe det ud selv efter udskrining, eller kan det afrives let

De skal ikke klippes ud. De er sat sammen med en slags tape.
Hilsen emj

Fra : hcma

Dato : 23-01-03 13:29

> [...]
og
> så siden splitte arket op i mindre stykker ?
>
> Jeg er ret grøn ud i dette her........:(

Hvis du ikke har et program til det kan jeg anbefale:
http://www.avery.dk/dk/prod_catalog/software/designpro.html

det er gratis, og når du vil have udprint vælger du bare et papirformat der
står på listen.
m v h
HC

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-01-03 23:24

> [...]
> http://www.avery.dk/dk/prod_catalog/software/designpro.html
>
> det er gratis, og når du vil have udprint vælger du bare et papirformat der

Tusinde tak for tippet ? :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henrik Torp

Dato : 24-01-03 17:19

> [...]
og
> så siden splitte arket op i mindre stykker ?

Ja. Du kan oven i købet købe standard visitkort ark, som passer til words
skabeloner. Dvs. du kan vælge at flette dit adressekartotek med en
visitkort-skabelon, som så printes ud på visitkort-arket.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Hanne Bak og Kurt E.~

Dato : 08-02-03 16:09

> [...]
> Nogle der ved, hvordan man lettest får produceret nogle visitkort, når man
> ikke har andre midler til rådighed end en farvelaser printer og en HP

Hej!

Jeg syntes du skulle anskaffe dig Microsoft Publisher 2000, der er kan du
lave fantastiske visitkort, du kan instille programmet til at trykke det med
8 visitkort pr. side, der er skærelinier på arket, så det er nemt at skære
ud, du er velkommen til at kontakte mig.

Kurt
Odense

hbkj@galnet.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-02-03 16:28

Hanne Bak og Kurt E. Jensen skrev:

> Jeg syntes du skulle anskaffe dig Microsoft Publisher 2000, der er
> kan du lave fantastiske visitkort

Hvis man vel og mærke vil lade sig nøje med prædefinerede layouts, der
ses så ofte at det er til at brække sig over.

Lad dog fantasien og den kreative åre flyde og lad Publisher og andre
lignende programmer blive anvendt der, hvor de ikke kan finde ud af
andet, f.eks. i folkeskolen.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk