Andet multimedie
Royalte Free Pictures - Hvor?
Fra : Ronni

Dato : 10-03-01 22:27

Hej NG

Hvor finder man nogel ordenlige Royalte Free billeder ?
Med ordenlige mener jeg god kvalitet og nogle i størrelses
orden 640 * 480

Hvis ikke I kender nogle sider på nettet, kender I så nogle
billede cd'er I vil anbefale ?

/Ronni
riwen@forum.dk

Fra : Jan Langholm

Dato : 11-03-01 11:07

http://www.amacpix.com/docs/desktp/index.htm

eller hvad med over 3000 stk fra
http://www.webshots.com/explore/gallery.html

Med venlig hilsen
Jan Langholm
www.all4you.dk (dansk og engelsk freeware)
"De bedste ting i livet, er gratis"

Fra : Ronni

Dato : 11-03-01 11:08

Se det var noget man ligesom kunne bruge!

Mange TAK!

/Ronni

Fra : Thomas

Dato : 11-03-01 18:38

> eller hvad med over 3000 stk fra
> http://www.webshots.com/explore/gallery.html

Sakset fra deres hjemmeside:
=============================
I saw an image on Webshots that I would really like to use in my business.
Can I just take it?
Sorry but you can't extract or print the Webshots images. They are all
specially encoded to protect the copyright privileges of our professional
photographers. Webshots images can only be used within the Webshots Desktop
software and on our website.

Webshots has purchased the rights to use these images within the Webshots
program. We are not authorized to allow them to be used elsewhere. If you
would like to use any of the images you will need to contact the
photographer or company. There is a link or name under most of the images on
our Web site.

Og lur mig om det samme ikke gælder med den anden side...

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
No job is so simple, that it can't be done vrong.