(Shareware) Program til at gemme text som ~
Fra : Perino

Dato : 01-01-01 20:06

Hej allesammen,

Er der nogen der kan forelaa et (shareware) ell relativt billigt program til
at gemme text som .gif ell .jpg filer? Jeg bruger FP2000 til siden saa det
skal gerne vaere nemt at bruge - maaske findes dette allerede som et add-on?

Tusind tak!

Jesper

Fra : Mads Rebsdorf

Dato : 02-01-01 01:01

Hvordan kan det nogensinde betale sig at lave tekst om til grafik? Anyway,
Windows Paint kan godt klare den sag... Hvis du vil have det transperant kan
du evt. downloade Paint Shop Pro på www.jasc.com.... der er vist 45 dages
prøvetid...

Yours,

Mads Rebsdorf
www.rebsdorf-webdesign.com
info@rebsdorf-webdesign.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-01 03:25

Tue, 2 Jan 2001 01:00:33 +0100, skrev "Mads Rebsdorf"
<info@rebsdorf-webdesign.com>:

>Hvordan kan det nogensinde betale sig at lave tekst om til grafik?

F.eks., hvis man i en overskrift vil bruge en speciel font eller lave
nogen effektet, som man ikke kan med css f.eks.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-01 02:46

Mon, 01 Jan 2001 19:05:43 GMT, skrev "Perino" <perinouk@email.com>:

>Er der nogen der kan forelaa et (shareware) ell relativt billigt program til
>at gemme text som .gif ell .jpg filer?

Gimp er freeware og ganske udmærket.
http://user.sgic.fi/~tml/gimp/win32/downloads.html

med venlig hilsen