OT: Hvor finder jeg Jydsk Telefon's logo
Fra : Fly

Dato : 23-01-03 00:08

Ja, jeg ved at Jydsk Telefon ikke eksisterer længere, men jeg skal lave lidt
fis med en TDC-ansat, så et link eller et indscannet logo sendt til min
mailadresse vækker jubel!

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Kim Nielsen

Dato : 30-01-03 17:04

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lave lidt
> fis med en TDC-ansat, så et link eller et indscannet logo sendt til

Jydsk Telefon har haft mere end et logo - her er et link til et af de
gamle :

http://www.telephonetribute.com/tribute/images/swedish_phone_label.jpg

(filnavnet er forkert - det er Jydsk telefon)

- § - Kim Nielsen - § -