Gode MC-sites på nettet søges
Fra : KT

Dato : 23-01-03 00:01

Jeg søger gode MC-sites på nettet med almen info for den MC-interessede.
Eksempelvis tests af hjelme, tøj, mc og andet. Har prøvet at søge med
www.google.com, men det er svært at finde de rigtig gode sider, så jeg
tænkte at jeg vil søge hjælp hos jer.

Engelske og danske foretrækkes.

På forhånd tak.

Mvh Kim

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 23-01-03 05:48

"KT" <not@here.thx> skrev i en meddelelse
> Jeg søger gode MC-sites på nettet med almen info for den MC-interessede.
> På forhånd tak.
>
> Mvh Kim

Godmorgen herfra

Jamen så vil jeg da gerne være den første.
Starter lige med min egen
www.dkmc.dk --> Gode Råd / Gode Links

Og selvfølgelig www.dmcn.dk den kommer vi heller ikke udenom.

Men ellers havde jeg i Foretrukne:

http://www.dotcomwolf.com/bikelinks4you/index.html
http://motorcycle.startpage.com/
http://www.motorcyclerow.com/
http://motorradweb.de/

Og en masse andre der ikke duede mere

hamselv herfra

--
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk
www.dkmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-01-03 11:51

Mener vi har nogen links på vores side. Men om de stadig virker har jeg ikke
lige tjekket for nylig. Men det vil jeg da snart gøre.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : KT

Dato : 23-01-03 15:01

Tak for de fine links! De er straks blevet tilføjet til mine foretrukne.

Mvh Kim

Fra : Jens Didriksen

Dato : 23-01-03 16:59

KT wrote:
> [...]
> prøvet at søge med www.google.com, men det er svært at finde de
> rigtig gode sider, så jeg tænkte at jeg vil søge hjælp hos jer.

Der står lidt almen infor om f.eks. told og skat på min site:
www.harleyluja.dk som du måske kan bruge?

Didrik

Fra : Pede Larsen

Dato : 23-01-03 17:38

Jeg har også en rimelig side, der er forskellige ting bla.billeder af
garagen, MCtøj, offroad og så ellers hvad der ellers høre til en god MC
hjemmeside :)

www.pedelarsen.dk

Pede Larsen (Næstved)
En 2 takter har 2 takter for lidt