Kalde en fil
Fra : Sten Axelsen

Dato : 22-01-03 23:49

Hej

Jeg har et problem.

Jeg laver hjemmeside for en fodboldklub og vil gerne have counter'en
liggende under vores eget domæne.

Der er følgende 2 interessante filer:

www.skovlunde-if.dk/counter/counter.pl
www.skovlunde-if.dk/script/counter.html

I counter.pl er der følgende linie:

# Directory of the counter templates (counter.html)
$templ_dir = "./script";

Jeg forstår det således, at "counter.pl" kalder "counter.html" som ligger i
script.
Det gør den bare ikke.

Hvad gør jeg galt.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-01-03 01:25

"Sten Axelsen" <sten@nets.dk> wrote in

> [...]
> $templ_dir = "./script";
>
> Jeg forstår det således, at "counter.pl" kalder "counter.html"

../script skal forståes som /counter/script/ så counter.html altså
skal "hedde" /counter/script/counter.html.
Det lille fine . før / i $templ_dir betyder at det er underbibliotek
til det bibliotek der kaldes fra, altså /counter.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs