herbelife
Fra : christine beck

Dato : 22-01-03 23:37

hej
er der nogle der har erfaring med herbelife???

skriv endelig!!!!!!!!!!!

mvh

Christine
cbeck@worldonline.dk

Fra : Ninett Green

Dato : 23-01-03 09:35

"christine beck" <cbeck@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> er der nogle der har erfaring med herbelife???
>
> skriv endelig!!!!!!!!!!!
>

> mvh
>
> Christine

På 14 dage tog jeg 1,6 kilo på, til trods for at jeg fulgte alle de råd og
anvisninger, der fulgte med. I samarbejde med min konsulent fik jeg til
sidst ændret hele min kost til at være en decideret slankekur, hvor jeg
under alle omstændigheder ville gå ned i vægt, og så kunne jeg ikke længere
se nogen ide, i at bruge penge på produktet.
Dertil vil jeg så sige, at jeg fik ALLE pengene tilbage, men man skal sende
resten af produkterne retur i original embalage og huske at gemme
kvittering!
Jeg syntes det smagte rigtig godt, og jeg fik mere energi af Gurana
kapslerne, men dem kan man jo bare købe i Helsekosten.
Du kan læse lidt mere om det her http://www.qvinderne.dk/herbalife.htm og
der står også hvad varerne indeholder, så du kan gå hen i Matas eller
Helsekosten og købe det samme til en helt anden pris.

Kærlig hilsen Ninet

Fra : Vivian Hansen

Dato : 16-02-03 15:45

Jeg tabte 11 kg med herbalife......men....det er alt for dyrt !
hvis du absolut vil bruge en pulverkur vil jeg foreslå Slim Line som du
kan købe i Bilka og Føtex ( og sikkert en hel masse andre steder) Det koster
under 100 kr for en bøtte med 420 g ( 12 portioner) og hvis du blander det
op med mælk, smager det lige så godt som Herbalife. Dertil kan du købe
diverse fibertabletter samme sted og det virker akkurat ligeså godt som
herbalifes. Grunden til at jeg tabte mig med Herbalife var at jeg lagde hele
min kost om samtidig og også dyrkede begyndte at dyrke lidt motion.
Herbalife opererer efter pyramide-metoden hvor du får rabatter hvis du
lokker andre til at melde sig, og den metode bryder jeg mig ikke om.
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge lidt nærmere på vægtvogternes program som,
hvis du følger det, er en bedre måde at tabe sig på og du går aldrig sulten
i seng, faktisk kan man næsten ikke nå at spise så meget som man skal hver
dag og det er god mad ! Den tabte jeg lynhurtig 10 kg på uden at dyrke
motion !
Held og lykke !