Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan laver jeg gif ?
Fra : Allan Kristensen

Dato : 22-01-03 23:12

Hej jeg skal lave en billede hvor mit ansigt fader / mutater over i et
andet ansigt, hvordan laver jeg det (jeg går ud fra jeg skal gører det i
gif) hvilke prog skal jeg bruge ? kan jeg bruge ps +

det oprindelige 2 billeder er i jpeg format.

hilsen allan

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-01-03 00:22

Allan Kristensen skrev:

> [...]
> det i gif) hvilke prog skal jeg bruge ? kan jeg bruge ps +
> det oprindelige 2 billeder er i jpeg format.

Prøv Morpher 3.1. Det er ganske nemt at arbejde med. Du kan downloade det
fra http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/mop00e.html

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-03 01:53

Kurt Lund skrev:

>- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Det gør vi andre vidst heller ikke - jeg mener de er stoppet med at
sende kopier til usenet (hurra!)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-01-03 00:22

Fra : Allan Kristensen

Dato : 23-01-03 13:33

Tak for det, det var jo noget nemmere end ps og imageready

i kan se resultatet på

http://aphex.borntokill.dk/

er da selv meget godt tilfreds :)