Frække historier?
Fra : KN-NewsServer

Dato : 22-01-03 21:26

Findes der ikke en nyhedsgruppe med frække erotiske historier, men på dansk?

Hej!
abc1234@ofir.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-03 21:47

"KN-NewsServer" <karl.nielsen@mail.dk> skrev :

>Findes der ikke en nyhedsgruppe med frække erotiske
>historier, men på dansk?

Du er meget velkommen til at poste dem her.

Uden at have nogen links, så er der også masser af hjemmesider
med den slags, kan nemt findes på en søgemaskine.

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-03 21:50

"KN-NewsServer" <karl.nielsen@mail.dk> wrote in

> Findes der ikke en nyhedsgruppe med frække erotiske historier, men på
> dansk?

Nope men her er nogle links:

http://www.sexnoveller.dk/
http://www.nannas.dk
http://makeashorterlink.com/?A58652033
(linken er lang)
http://www.fyldepennen.dk/noveller_erotiske/

Hilsen
Tomas

Fra : Sine

Dato : 26-01-03 04:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> "KN-NewsServer" <karl.nielsen@mail.dk> wrote in

> Nope men her er nogle links:

Tomas.. Jeg er skuffet over dig!!

Du glemte den vigtigste.. Syns jeg ;)

www.gratis6.dk

Knus..

Sine

Fra : Tomas O.

Dato : 26-01-03 13:14

"Sine" <sine@rickilake.dk> wrote in news:b0vj1o$ne4$1@sunsite.dk:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Tomas.. Jeg er skuffet over dig!!
>
> Du glemte den vigtigste.. Syns jeg ;)
>
> www.gratis6.dk

Avs sprry

Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-03 17:06

"Sine" <sine@rickilake.dk> wrote in message

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

Da der var gang i Sædhjælpsfondet , hørte jeg ofte denne, der er ret god
(kendes andre om at få børn?)

Mand til læge: Vi ka ikke få børn - alt er prøvet
Lægen : Prøv overraskelseseffekten - inviter din kone på restaurant og
lige som I skal til at spise, så smider du hende op på bordet, får
trusserne af hende og bedækker hende brutalt
Stress sætter gang i hormonerne

Et år senere mødes de, og manden siger begejstret TAK, min kone blev
gravid
Lægen: Nå mit råd virkede altså som ønsket.
Manden; Ja bortset fra at de ikke længere vil lade os spise på
d'Angleterre

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-03 06:26

> [...]
"KN-NewsServer" <karl.nielsen@mail.dk> wrote in

> Findes der ikke en nyhedsgruppe med frække erotiske historier, men på

BW: Er der ikke sites med SORTEREDE og bl.a. INTELLIGENTE sexjokes?
(og vedr pornonoveller som ovenstående ville det også være dejligt, hvis
der fandtes sites hvor man hurtigt kunne finde bestemte slags, ikke
forhåndenværende indsendt fyld, men pirrende velskrevne sager a la Ugens
Rapports grå sider - og sorteret vedr blid, sm-slavinde, sm-herskerinde
og lign.

Vedr jokes er mit ideal de gode sømand-nonne-historier og vitser som
følgende - hvor findes sådanne?

*****. Tjeneren i den fine restaurant så, at gæsten tabte et stykke
sukker og for til og trak en ske op af lommen og samlede det tabte op
med den.
Imponeret spurgte gæsten, om han altid havde en ske i lommen?
Nej, men vor chef lægger meget vægt på hygiejne, så det har han fundet
på vi skal.
Gæsten bemærkede en hvid snor der hang ud af tjenerens buksegylp og
spurgte "hvad er det?"
Jo, når jeg skal tisse,, så trækker jeg i den snor, og så falder
kalorius ud og jeg skal ikke røre ved den - igen et spørgsmål om
hygiejne!
Jamen hvad når du skal have kalorius ind bag buksen igen?
Ja så er det godt at have skeen ved hånden.

Jeg fandt engang en site med ordnede vitser, bl.a. "vitser uden pointe"
der var fornyende, sexede, fortælleøkonomiske og sjove. Hvem er god til
at søge og kan hjælpe til sådant her?

Min yndlingshistorie er om den barnløse der spørger lægen til råds
og denne anbefaler OVERRASKELSESEFFEKTEN
- smid hende pludselig op på middagsbordet midt i sovs og rødkål og flå
trusserne af hende og bol og choket vil få hormonerne i sving og hun
bliver gravid.
Efter ½ år ser lægen parret promenere konens tykke mave og ægtemanden
flyder over med taksigelser og lægen spørger beæret om det altså gik som
det skulle og ægtemanden siger
"ja der var bare den ulempe med dit råd,
- de vil ikke længere lade os spise på d'Angleterre"
Historier om barnløshed er et kapitel for sig - men hvor findes
kapitelinddelte frække og andre vittige historier? ?? ???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-03 06:57

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev :

>Nope men her er nogle links:

Vrøvl, erotiske historier og fantasier er velkomne her.

At der så ikke er nogen, der sender nogen mere er kedeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-03 08:57

Tomas O gav fire links med pornonoveller, I den der hed www.nannas.dk
fandt jeg følgende historie om en fyr der bliver domineret.
Men ellers er der utrolig lidt novelleporn med den vinkel. Hvordan
bærer man sig ad med at finde netop sådant, evt på engelsk.?
Alle de fire links (som er nederst i denne mail) har masser af SM og
bizar og dominans og hvad de ellers kalder det, men kvinden som herskerinde
er der meget, meget lidt af - jeg tror kun een novelle foruden nedenstående.
Mærkeligt. Det siges at på massageklubberne er det domina-sex langt mere
solgt end slavinde-sex.
De fire links præges af scor.dk, som jo skal tjene penge, og måske de
har interesse i at servere andre varer først - ved nogen hvad fremtiden er i
denne industri, og hvorfor alt er så uigennemskueligt og bruger-uvenligt?
Det mest efterspurgte er ofte det dyreste - og det ville måske være
dumt at servere gratis - men der ser heller ikke ud til at være
betalings-tilbud mht dennespecialitet - udover kedsommelige billeder.
http://suzij.subnet.dk/

På vejen hjem - forsinket - efter en eftermiddag fyldt med sex og
overraskelser med Pia og Dorthe, spekulerede jeg som en gal på, hvordan jeg
skulle forklare min kone, at jeg nu var helt glatbarberet på pik og nosser.
Det havde jeg jo ikke været i går aftes, da vi elskede, og jeg var
klar over, at der skulle en god forklaring til for at tilfredsstille min
kone. Pia og Dorthe havde i den grad taget fusen på mig, da de bandt mig til
sengen og barberede mig. OK, det var meget lækkert både at være helt glat og
kneppe en kvinde, der var lige så glat - for slet ikke at tale om to, men
det gav mig unægteligt et problem.

"Du er sent på den," sagde min kone, da jeg lukkede mig ind i vores hus.
"Ja, jeg er også ked af, at jeg ikke fik ringet til dig, men det glemte jeg.
Først måtte jeg holde en lille ekstra forældrekonsultation med et par mødre
til to elever i min 1. klasse, og så måtte jeg tilbringe nogen tid i
sløjdsalen, hvor jeg skulle lave en model til mine sløjdtimer i morgen, men
nu er jeg her min skat."

Vi spiste, og efter at opvasken var klaret, satte vi os i sofaen og så lidt
fjernsyn. Min kone var lidt kælen, og snart lå vi mere, end vi sad. Vi
kyssede og nussede. Jeg kælede for hendes bryster, og hun tog kærligt på min
pik uden på bukserne. Selv om den havde haft en særdeles aktiv dag sammen
med Pia og Dorthe, fik hendes kærtegn den til at vågne til live igen, og
snart pressede den på for at komme ud i luften.

Det skulle imidlertid ikke ske i sofaen, så jeg trak mig fri og sagde:
"Skulle vi ikke gå ovenpå og fortsætte? Hvad, hvis du smutter op og
forvarmer sengen, så tager jeg lige et hurtigt bad og kommer ind til dig.
Jeg har forresten en overraskelse til dig." "Hvad er det?" spurgte min kone.
"Det får du at se," svarede jeg hemmelighedsfuldt og løb op ad trappen til
badeværelset. Under bruseren var jeg glad for, at jeg var gået herind, for
da jeg trak forhuden tilbage, syntes jeg, at jeg tydeligt kunne lugte Pia og
Dorthes safter på mit pikhovede. Mens jeg tørrede mig, kunne jeg høre min
kone pusle i soveværelset. Da jeg kom ind, så jeg, at hun havde fjernet
dynerne. PHovedpuderne var der stadig sammen med flere andre puder, og på
bordet ved siden af sengen lå et større udvalg af vort "legetøj" - dildoer,
reb, forskellige piske og desuden nogle butplugs og andre genstande til
anale lege, som jeg ikke havde set før. Soveværelset lå i halvmørke, kun
oplyst af stearinlys, og midt på sengen lå min kone splitternøgen med let
spredte ben - og en helt glatbarberet kusse!

"Jeg har også en lille overraskelse til dig," sagde hun og lod sine hænder
kærtegne den glatte kusse. "Vi har tit talt om, hvordan det ville være at
være glatbarberede forneden, og da jeg kom hjem efter at have handlet lidt,
var jeg ærlig talt så liderlig, at jeg tog din barbermaskine og fjernede
alle hårene på min kusse," sagde hun og pegede på det anallegetøj, der var
lagt frem. "Hvad synes du? Men hvad er din overraskelse?"

"Det ser ganske dejligt ud, men det er sg'u utroligt, for jeg tænkte på
nøjagtig det samme i morges, da jeg var i bad, og her er resultatet," sagde
jeg og lod håndklædet, som jeg havde svøbt om hofterne, falde. "Jamen skat,
hvor er det dog herligt, men også lidt mærkeligt," sagde min kone og rakte
sine arme ud mod mig. Jeg var ikke sen til at lade mig falde ned i sengen
til hende. Med fingre, mund og tunge studerede vi intenst hinandens
kønsorganer, de kønsorganer, som vi kendte så godt, men som vi nu så på en
helt ny måde. Det var utrolig spændende. Jeg skilte hendes skamlæber med et
par fingre og lod min tunge glide op og ned ad de helt glatte læber, sugede
de små skamlæber ind i munden og legede med hendes klitoris, der voksede
under denne behandling. Samtidig slikkede hun på min stive og glatte pik,
tog hovedet ind i munden og sugede på det, samtidig med, at hendes fingre
legede med mine nosser.

"Hvor er det skønt uden alle de hår," sagde min kone, da hun holdt en lille
pause. Jeg kunne kun give hende helt ret. Jeg tog et massageaparat fra
bordet, kørte det op og ned mellem hendes skamlæber, lod det røre klitoris
og stødte det så ind i hendes kusse, mens min tunge overtog pladsen på
klitoris. Lidt efter skiftede jeg massageapparatet ud med den største dildo,
vi har, og også den gled uden besvær helt i bund i hendes kusse. Med lange
stød kneppede jeg hende med dildoen, til hun kom i en voldsom orgasme og
skreg sin udløsning ud i rummet.

Efter et lille hvil blev jeg for anden gang den dag bundet til sengen. Min
kone skubbede nu et par puder ind under min røv, så hele mit underliv lå
helt åbent og tilgængeligt. Hun tog igen min pik i munden og suttede og
slikkede den, til den igen stod stiv lige op i luften. "Nu skal vi prøve
noget af det legetøj, jeg har købt i dag," sagde hun. Hun tog en tube
eksplorationscreme og en lille dildo fra bordet. Mit røvhul blev smurt ind i
cremen, og så satte hun spiden af dildoen mod hullet. Jeg forsøgte
instinktivt at trække mig væk, men det forhindrede rebene effektivt. "Slap
nu bare helt af," smilede min kone og presse dildoen ind i min tarm. Da den
var kommet ind forbi ringmusklen, kunne jeg slappe lidt af, og hurtigt nød
jeg dildoens bevægelser i min tarm. Således fortsatte min kone et stykke
tid. "Nu kan du vist godt klare noget mere," hviskede hun og skiftede den
lille dildo ud med en større. Også den gled op uden større problemer, og nu
nød jeg virkelig at blive kneppet i røven. "Se, det går jo helt fint, så nu
prøver vi denne her," og nu blev en butplug presset mod mit røvhul. "Nej,
den er for stor," stønnede jeg, men min kone fortsatte uforstyrret med at
presse pluggen ind. Pludselig passerede den bredeste del af pluggen min
ringsmuskel, der straks lukkede sig bag den. Jeg gav et lille skrig fra mig,
men smerten var væk med det samme. "Sådan, det gik jo fint," sagde min kone.
Hun tog nu et massageaparat og satte det mod den plade, der forhindrede
butpluggen i at smutte helt op i tarmen på mig. Det snurrede skønt i min
røv, og da hun samtidig igen tog min pik i munden, var jeg lige ved at
eksplodere.

Det mærkede min kone, for pludselig løsnede hun mine bånd og bad min om at
lægge mig om på maven. Båndene blev igen gjort fast på ankler og håndled, og
igen skubbede hun et par puder ind under mig, så min røv strittede i vejret.

Min kone tog nu en af vore piske. "Du har sikkert været en uartig dreng,
ikke sandt? Hvad ligner det at give sig til at barbere "min" pik uden at få
lov? For det er vel dig selv, der har barberet den og ikke en eller anden
dulle ude i byen?" Hun kælede for mine baller med pisken og lod den glide
hen over mine nosser, der tittede frem mellem mine spredte ben. "Jo, jeg har
været uartig, og jeg skulle naturligvis have spurgt dig om lov til at
barbere mig, men jeg ville så gerne glæde dig, min skat," stønnede jeg.

Med skaftet på pisken slog hun let på butpluggen, der stadig sad fast i min
røv, så vendte hun pisken om, og lod snerterne falde over mine baller. Det
ene slag efter det andet faldt på min røv, som blev varmere og varmere.
Smerten afløstes hurtigt af velbehag, og jeg flyttede så godt jeg kunne min
røv fra side til side, så min pik, der lå op ad min mave, blev klemt mellem
puden og maven. Ved hvert slag klemte jeg ballerne sammen, og det rykkede i
butpluggen, så jeg var på vej mod en udløsning. Pisken blev nu udskiftet med
ridepisken og den nihalede. Begge dele slår meget hårdt og kan give mærker,
så jeg var helt klar over, at dagen efter ville jeg kunne huske
behandlingen, både når jeg gik, og når jeg satte mig ned. Tanken herom gav
mig en ekstra tilfredsstillelse, samtidig med, at jeg følte, at det egentlig
var retfærdigt nok, at jeg på en måde blev straffet for mine eskapader med
Pia og Dorthe. Så jeg nød i fulde drag min kones behandling af min røv.

Det vidste hun selvfølgelig ikke noget om, og da hun lidt efter stoppede
sine slag og løsnede mine reb, kyssede hun kærligt min varme, hævede og
rødstribede røv. "Du ser skøn ud, skat," sagde hun og førte mig hen til
vores store spejl, så jeg kunne beundre mine højrøde baller. Jeg kunne
samtidig se butpluggens sorte plade meget tydeligt på den røde baggrund.

Vi lagde os igen i sengen, og hun tog igen fat i min pik, mens jeg legede
med hendes kusse og slikede og bed i hendes brystvorter. "Kom, jeg vil mærke
dig oppe i mig," hviskede hun. Hun spredte sine ben og gav plads, til at jeg
kunne føre min pik op i hendes drivvåde kusse. Hun samlede sine ben over min
ryg, og jeg kørte med lange tag min pik ind og ud af hendes kusse, til vi
begge kom i stormende orgasmer, og jeg sprøjtede min sæd langt ind i hendes
kusse. Jeg trak min halvstive pik ud af kussen, og hun trak butpluggen ud af
min røv. Det gjorde igen lidt ondt, da den passerede ringmusklen, men det
var kun et øjeblik. Vi slukkede lysene, trak dynerne op over os og faldt i
dyb søvn i hinadens arme. Mine sidste tanker inden jeg faldt i søvn var,
hvor herlig en aften, det havde været, og hvor tåbeligt det egentlig var at
sætte alt det på spil med mine sexmøder med Pia og Dorthe. Der skulle i
hvert fald gå nogle dage, før jeg igen var sammen med en af dem eller dem
begge, for jeg kunne ikke præsentere dem for min røv, som den ville se ud et
stykke tid endnu.

Fra : Bo

Dato : 22-01-03 22:42

"KN-NewsServer" <karl.nielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke en nyhedsgruppe med frække erotiske historier, men på dansk?

Søge på Google.dk og du skal finde:
- søg f.eks. historier om blowjobs, slikke p/f, find selv på det du savler efter
;.O)