Konkurssalg i morgen!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 20:40

Resterne af pamperbladet Dagen bliver i morgen udbudt til højeste byder,
bl.a.:

http://www.konkurssalg.net/stort.asp?varenr=904

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 22-01-03 23:00

On 22/01/03 20:39, in article
1fp7g1n.lgezli11wfsrsN%no_spam@invalid_email.com, "Peter Bjørn Perlsø"
<no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Resterne af pamperbladet Dagen bliver i morgen udbudt til højeste byder,
> bl.a.:
>
> http://www.konkurssalg.net/stort.asp?varenr=904

Bemærk at de har mac til salg, bla. En 800 mhz Quicksilver til 6000,-

MVH

Tommy

Fra : Ben Knudsen

Dato : 23-01-03 12:45

bernholm@adslhome.dk writes:
>Bemærk at de har mac til salg, bla. En 800 mhz Quicksilver til 6000,-

Jatak. Jeg var derude.
Det mindede mig om beretningerne fra Hunnerkongen Attilas hærgen...

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 23-01-03 16:32

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jatak. Jeg var derude.
> Det mindede mig om beretningerne fra Hunnerkongen Attilas hærgen...

Hej med jer

Jeg var der også - puha, det var sgu en nitte. Da jeg havde forelsket
mig i en Lacie 22 tommer skærm til kr. 5.500,00, og Jesper ikke kunne
komme med, måtte jeg finde en parkeringsplads, som ikke lå flere
kilometer derfra, så jeg selv kunne slæbe det nyerhvervede under hen til
bilen. Derfor blev jeg fanget i kæmpe bilkaos på vejen ned til "Dagen" -
det var helt vildt så mange biler der var, ikke mindst Bimmere og store
Mercedes.

De forhold var Dytte (min lille Fiat 127) noget utilfreds med, så den
valgte at lægge et røgslør ud, så vi i skjul af røgen kunne finde en
overset parkeringsplads. Denne strategi lykkedes imidlertid ikke og mens
Dytte kølede af, gik jeg ned og kikkede på situationen foran indgangen
til "Dagen". Der var sort af mennesker og folk blev lukket ind i hold,
men det gik meeeeeeeeeeeeeeget langsomt, så jeg valgte at droppe det, da
jeg igennem vinduerne kunne se at der var tyndet godt ud i tingene.
Chancen for at der stod en uafhentet ensom Lacie skærm tilbage, var alt
for lille

Men jeg fik da en forsmag på hvordan det bliver mht. parkerings- og
tilkørselsforhold, når Operahuset er færdig næste år....

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 14:50

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Resterne af pamperbladet Dagen bliver i morgen udbudt til højeste byder,
> bl.a.:
>
> http://www.konkurssalg.net/stort.asp?varenr=904

Hej Peter.....

Øhhh..Pamper? Er det ikke én/nogle, der rager fordele til sig, på andres
bekostning?

Det tror jeg ikke, Dagen nåede

Ja, man skulle lige have haft 10 kilo til overs.....
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-01-03 15:45

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Det tror jeg ikke, Dagen nåede

Direktørerne gjorde... i de 40 dage som avisen var på gaden blev der
hver dag brugt > 1 mio kr. i gennemsnit.

> Ja, man skulle lige have haft 10 kilo til overs.....
> Hej fra
> Morten

Tjah...

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 23-01-03 16:28

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Direktørerne gjorde... i de 40 dage som avisen var på gaden blev der
> hver dag brugt > 1 mio kr. i gennemsnit.

....og direktøren hed Peter Linck. Det er ufatteligt, at nogen nogensinde
kan have troet på dét projekt. Man erindrer dengang, da han startede
Euroman op sammen med sin bror...

Brixtofte. Link. Same name. Brothers in spirit...

--
Mav
Lars Kr. Sørensen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 17:22

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> ...og direktøren hed Peter Linck. Det er ufatteligt, at nogen nogensinde
> kan have troet på dét projekt. Man erindrer dengang, da han startede
> Euroman op sammen med sin bror...

Hvad fanden plaprer du om. Peter Linck har skabt Euroman og har tjent en
formue på det, da han klogeligt solgte det.

> Brixtofte. Link. Same name. Brothers in spirit...

Øøøøøøøhhhhhhhhhhh ? Forklar lige den.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-01-03 06:06

no_spam@invalid_email.com (Peter Bjørn Perlsø) wrote:

>Direktørerne gjorde... i de 40 dage som avisen var på gaden blev der
>hver dag brugt > 1 mio kr. i gennemsnit.

> [...]

Nu eksiterede DAGEN jo i længere tid end 40 dage, faktisk i over 1 år.
Der var en del forberedelsestid.

Kim Larsen
Tidligere IT- og Produktionschef på DAGEN

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-01-03 12:40

Kim Larsen <kimlarsen@mail.dk> wrote:

> Nu eksiterede DAGEN jo i længere tid end 40 dage, faktisk i over 1 år.
> Der var en del forberedelsestid.
>
> Kim Larsen
> Tidligere IT- og Produktionschef på DAGEN

....og pop-sanger?