test
Fra : AARG! Anonymous

Dato : 22-01-03 19:48

jeg er test

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-01-03 20:14

"AARG! Anonymous" wrote:

> jeg er test

Brug en anden gruppe til test.

F.eks. dk.test. - Logisk, ikke. ?

Bruge lidt tid på at lære hvad nyhedsgrupper er, før du sender det
første indlæg.
Det har vi andre gjort. Ihvertfald nogen af os.!

Hvordan:
Kig på linket indsat nederst.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Mette

Dato : 22-01-03 22:41

Du overholder sikkert alle regler selv, hr. politimand?
Brug evt.lidt mere tid på at lave god mad ;-D

Henrichsen.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-01-03 20:02

Mette wrote:

> Du overholder sikkert alle regler selv, hr. politimand?

Jeg er ihvertfald bedre end du til at citere korrekt.

Som nogle skriver:
Svar under spørgsmålet. Det er jo ikke Jeopardy, vel.?

Det kan læres via www.usenet.dk

--
Mvh. Jørgen

Fra : Henrichsen