Hvordan finder jeg CD key i MS Office?
Fra : Flemming

Dato : 22-01-03 18:24

Hvordan kan jeg finde "CD-key" (den nøgle, der står på
installations-disketten) på en MS office installation, når jeg ikke har
installationsdisketten?

Flemming

Fra : Henning Lindeberg

Dato : 01-02-03 17:02

"Flemming" <flemming@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg finde "CD-key" (den nøgle, der står på
> installations-disketten) på en MS office installation, når jeg ikke har
> installationsdisketten?
>
> Flemming

Hent det lille gratis-program hos www.belarc.com - det viser bl.a. koderne.
*S*

Fra : Flemming

Dato : 02-02-03 00:41

"Henning Lindeberg" <hlindeberg@FJERNdoktor.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming" <flemming@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hent det lille gratis-program hos www.belarc.com - det viser bl.a.
koderne.
> *S*

Tak for tippet. Det er imponerende, hvad det "lille" program kan vise af
oplysninger. Umiddelbart kan jeg dog ikke få øje på "CD-key" - en nøgle, der
står uden på fx. MS programmer - typisk 5 x 5 bogstaver og tal.

Andre gode råd?

Flemming