directx 9.0 skal, skal ikke
Fra : danni plougmann

Dato : 22-01-03 17:52

er der noget godt at hente i directx 9.0
jeg synes kun jeg læser om folk med spilproblemmer efter installetion af
DX9.
jeg har har geforce 3 ti 200 @220/460
er DX9 ikke kun mest får folk med radeon kortene.

/mvh danni plougmann

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 22-01-03 18:28

Jeg synes at du skal... jeg kunne ikke køre splinter cell, men da jeg
downloadet 9.0 havde jeg ingen problemer... det køre rigtig godt synes jeg!
Så jeg siger gå efter det!

Fra : danni plougmann

Dato : 22-01-03 18:35

> Jeg synes at du skal... jeg kunne ikke køre splinter cell, men da jeg
> downloadet 9.0 havde jeg ingen problemer... det køre rigtig godt synes
jeg!
> Så jeg siger gå efter det!

ok hvad grafikkort har du så
og hvor kan jeg downloade DX9

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-01-03 18:39

> ok hvad grafikkort har du så

Kan jeg ikke hjælpe dig med...

http://shor.ter.dk/570132933

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 23-01-03 15:59

On Wed, 22 Jan 2003 18:39:20 +0100, Øistein Wind was forced by a great
evil to write in dk.spil.computer
<3e2ed735$0$71599$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

>Kan jeg ikke hjælpe dig med...

>http://shor.ter.dk/570132933

Eller hvad med den orficelle hjemmeside:
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx90.asp
??

--
Morten Granild Jensen aka KEMICASE aka Jamse__Bond
morten.granild@mail.tele.dk ICQ# 120333653

Fra : Øistein Wind

Dato : 23-01-03 18:30

"Morten Granild Jensen" <Not.for.you@to.know.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> evil to write in dk.spil.computer

> Eller hvad med den orficelle hjemmeside:

ØØh? er det ikke ligemeget hvor han dl'er fra? Hvis bare det er det samme
han får fat i...
Jeg tror ikke helt jeg forstår dit indlæg..
Øistein

Fra : J. L.

Dato : 22-01-03 18:40

> og hvor kan jeg downloade DX9

Øøøøøh....har du prøvet hos Microsoft??

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 22-01-03 20:05

www.tweakup.dk

Og jeg har et Geforce 4 TI 4200

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-01-03 00:33

danni plougmann wrote:
> [...]
> DX9.
> jeg har har geforce 3 ti 200 @220/460
> er DX9 ikke kun mest får folk med radeon kortene.

Dx9 er kun sjovt hvis du har et kort der kan og vil checke de seje Dx9
demoer, eller hvis du spiller UT2003 hvor det vist giver lidt øget
hastighed. Ellers så vent til der noget du vil køre som kræver det.

Selv kører jeg Dx9 under XP for at prøve det og demoerne, men når jeg
spiller er det stadig Dx8.1 og Win98 for det bringer intet at installere
det nye selv med mit 9700 Pro - endnu altså.

Mvh

Bruno