Kevin Mitnick vil ha' en PowerBook!
Fra : Grandmaster Melle Me~

Dato : 22-01-03 17:24

Den berømte hacker Kevin Mitnich har efter 3 1/2 års prøvetid ovenpå 5
års fængsel igen fået lov til at bruge computere og internet og han har
annonceret at han vil ha' en PowerBook med 17" skærm.

Glæder mig til at se "Switcher" filmen :)

http://www.insanely-great.com/news.php?id=1567

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 17:29

Grandmaster Melle Mel <spiced@pork.ham.invalid> wrote:

> [...]
> annonceret at han vil ha' en PowerBook med 17" skærm.
>
> Glæder mig til at se "Switcher" filmen :)

I'm Kevin Mitnick, and I'm the most infamous hacker - ever.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 17:40

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> I'm Kevin Mitnick, and I'm the most infamous hacker - ever.

and after having experienced several sudden shut downs on my PC just
before getting into the Pentagon, I've now decided that OS X will do the
trick......

I'm Kevin Mitnick, ex-con and I'll hack everything with my new Mac.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-01-03 10:27

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> and after having experienced several sudden shut downs on my PC just
> before getting into the Pentagon, I've now decided that OS X will do
> the trick......

He. Ja, det ville tage flejer kegler end ham der porno-switcheren.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-01-03 12:27

On 23 Jan 2003 10:27:14 +0100, Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

>He. Ja, det ville tage flejer kegler end ham der porno-switcheren.

Ja, lad os få nogle Mac-hackere - dem er der ikke for mange af i
forvejen......

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 14:47

> [...]
> trick......
>
> I'm Kevin Mitnick, ex-con and I'll hack everything with my new Mac.

Hæ, hæ.....Og ifg. Computerworld har Steve Wozniac lige foræret Mitnich
2 Powerbooks.......
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Nis Sarup

Dato : 22-01-03 17:41

On Wed, 22 Jan 2003 17:23:55 +0100, Grandmaster Melle Mel wrote:

> [...]
> annonceret at han vil ha' en PowerBook med 17" skærm.
>
> Glæder mig til at se "Switcher" filmen :)

man kan vel ikke kalde det en switch, hvis han ikek har arbejdet med
computere i 8 et halvt... ;)

Nis Sarup.

Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 22-01-03 22:21

> man kan vel ikke kalde det en switch, hvis han ikke har arbejdet med
> computere i 8 et halvt... ;)
>
> Nis Sarup.

Hahaha. Godt svaret.