Idioterne på DVD
Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-01-03 15:46

Hej

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke få "Idioterne" på DVD mere ?

Har haft den bestildt ved DVDpusheren, men der er kommet mail til bage om at
den er udgået fra producenten, og de ikke hvornår den kommer igen.

Er der ikke nogen der ved et sted de stadig har den ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-01-03 17:16

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er udgået fra producenten, og de ikke hvornår den kommer igen.
>
> Er der ikke nogen der ved et sted de stadig har den ?

Kik i lavpriskasser med film til under 100 kr. Sidst jeg så den var det til
89 kr, men jeg husker ikke lige hvor. Muligvis i Bog & Idé Glostrup Centret.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-01-03 17:26

Hej

> Kik i lavpriskasser med film til under 100 kr. Sidst jeg så den var
> det til 89 kr, men jeg husker ikke lige hvor. Muligvis i Bog & Idé
> Glostrup Centret.

Oki, jeg takker for tippet, og vil holde øjnene ekstra åben
--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Ole Trabjerg

Dato : 26-01-03 09:21

> Oki, jeg takker for tippet, og vil holde øjnene ekstra åben

Subject også set i Kvivkly i Aabyhøj i denne uge - 99 kr.

mvh

Ole Trabjerg

Fra : Kim

Dato : 22-01-03 17:46

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan det virkelig være rigtigt at man ikke få "Idioterne" på DVD mere ?

Jeg har den, og vil faktisk godt af med den..
Da dette ikke er en markedsgruppe kan du maile mig hvis du er interesseret.

Mvh Kim

Fra : Luhmann

Dato : 23-01-03 10:55

> Er der ikke nogen der ved et sted de stadig har den ?

Den er udbudt som brugt i følgende tråd til 50 kr. og ser ikke ud til at
være solgt.

--
Mvh. Joachim L. Andersen