Microsoft Visual Basic.net 2002 Standard U~
Fra : Lars S

Dato : 22-01-03 14:43

Hej Jeg købte for nogle år siden Microsoft Visual Basic 6 Professional Edition UK og kan på
EDB-priser, se at det er muligt at købe Microsoft Visual Basic.net 2002 Standard UK.

Tilgengæld kan jeg ikke finde nogle muligheder for at opdatere min nuværende licens til
Microsoft Visual Basic.net 2002 Professional UK (jeg antager at der eksisterer en Pro edition?)

Evt. prisniveau?? Hvorhenne?

En anden ting, jeg har hørt rygter om at Microsoft Visual Basic.net 2003 er i beta-stadiet nu.
Er der er nogen der har en ide om hvornår denne releases?

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 22-01-03 19:48

Lars S <ls@no_email.dk> wrote:

> [...]
>Microsoft Visual Basic.net 2002 Professional UK (jeg antager at der eksisterer en Pro edition?)

Du kan sagtens opgradere fra Visual Basic 6. Se f.eks.
http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=2145226460

.... om deres priser er helt hen i vejret har jeg ingen idé om.

>En anden ting, jeg har hørt rygter om at Microsoft Visual Basic.net 2003 er i beta-stadiet nu.
>Er der er nogen der har en ide om hvornår denne releases?

Det er ikke rygter - Visual Studio .NET 2003 er gået i final beta. Den
endelige version kommer nok inden for det næste ½ års tid, men det kan
sagtens nå at blive udsat.
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-01-03 21:48

Som svar på skriblerier forfattet af Rasmus Wæhrens

> Det er ikke rygter - Visual Studio .NET 2003 er gået i final beta. Den
> endelige version kommer nok inden for det næste ½ års tid, men det kan
> sagtens nå at blive udsat.

Muligvis, men jeg tror ikke den bliver udsat, rygterne siger april
Det er allerede nu muligt at bruge Final Beta i forb med Compact Framework

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Lars

Dato : 23-01-03 19:55

In article <mipt2v0dthpf6lghmle5fcop8q4jlj8cae@4ax.com>, rw@_NOSPAM-THANKS_hestefest.dk says...
> Du kan sagtens opgradere fra Visual Basic 6. Se f.eks.
> http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productID=2145226460

På siden du angiver er der tale om Microsoft Visual Studio.NET, som er skudt over målet.
Jeg er udelukkende interesseret i Microsoft Visual Basic.net 2002/2003 Professional UK, det
eneste jeg dog har fundet er Microsoft Visual Basic.net 2002 Standard UK.

Kan det virkelig være rigtigt at MS ikke fører Visual Basic.net i en Pro udgave??

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-01-03 20:01

Som svar på skriblerier forfattet af Lars

> Kan det virkelig være rigtigt at MS ikke fører Visual Basic.net i en
> Pro udgave??

Prøv at høre i dk.edb.programmering.dotnet
Jeg har sat XFUT til gruppen

Jeg mener at du "bare" skal have et tredieparts udviklingsmiljø, da
compilere etc følger med frameworket
Ret beset kan du lave dine VB.NET programmer i notepad

Jeg er selv lidt ny udi .NET så det kan være jeg har misopfattet tingene

mvh/Peter Lykkegaard