java
Fra : Stig

Dato : 22-01-03 14:28

Er ved at sætte mig ind i javascript m.v..
Har prøvet at downloade en applets med nogle billeder.
Men kan ikke se den i browseren.
Kan nogen sige hvordan jeg gør. Der kommer ingen billeder.
P.S.
Kan heller ikke se en applets med billeder vist på diverse hjemmesider
mvh karsten hansen

Fra : Michael Banzon

Dato : 22-01-03 14:37

"Stig" <helsborg@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er ved at sætte mig ind i javascript m.v..

Ok, det kan jeg ikke tilråde... der er nogen derinde i forvejen...

> Har prøvet at downloade en applets med nogle billeder.

Ok... Brug evt. en download manager? og ikke billeder??
til at downloade appletter med... ... ???

> Men kan ikke se den i browseren.

Hvilken browser?

> Kan nogen sige hvordan jeg gør. Der kommer ingen billeder.

Generelt set behøver du ikke gøre noget for ikke at se nogle billeder,
men normalt sætter jeg mig ved mit skrivebord og lægger hovedet på
det, for derefter at lukke øjnene... så er det ikke så tit at jeg ser
billeder...

> Kan heller ikke se en applets med billeder vist på diverse hjemmesider

Se forrige svar vedr. visning af appletter vha. billeder ^

Sorry, det var bare _for_ fristende... og så er jeg *meget* træt...

Nå, lidt mere seriøst: Er det JavaSCRIPT eller JAVA APPLETS du har
problemer med?? ??

/ Michael

Fra : Ole

Dato : 22-01-03 15:41