Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vente til den 11. april med digitalt indkø~
Fra : Thomas

Dato : 22-01-03 02:07

Efter at have ejet og returneret to Canon Powershot S30 på en ugen pga. af
pixelfejl, spurgte jeg den lokale fotomand om til råds om digital kamera.
Han fortalte mig at jeg burde vente til den 11. april med at købe noget nyt,
da der til den tid ville komme en ny generation af kamera, der skulle være
20% billigere og 25-30% bedre (hvad det så dækkede over aner jeg ikke! .

Er der andre der har hørt om lignende rygter og bør jeg slå koldt vand i
blodet til april?
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Tom Dissing

Dato : 22-01-03 10:50

Flere af de store japanske virksomhededer, så som JVC Panasonic, og helt
sikkert også andre... Har deres "finansår" indrettet således at de "starter"
året den 1. April.
Det han sikkert referererer til er at han I april kan sælge enten nye
kameraserier, eller få "forhandler tilskud" fra denne dato.
Tom

Fra : Thomas

Dato : 22-01-03 11:55

Okay det forklare det! tak