Tyskland kan sgu' godt lave gode film!
Fra : JSMadsen

Dato : 10-03-01 19:07

Så lige Run Lola Run (Lola Rennt) for 2. gang forleden.
Det er sgu' en god film! Anderledes historie+fed musik til de scener der er.

SE DEN!

--
/JSMadsen

http://www.dvd-basen.dk/ - links til 17.000+ DVD anmeldelser!

Fra : wojci

Dato : 11-03-01 08:18

In article <98dqk6$1aht$8@news.cybercity.dk>, "JSMadsen"
<JSMadsen@www.email.com> wrote:

> Så lige Run Lola Run (Lola Rennt) for 2. gang forleden. Det er sgu' en
> god film! Anderledes historie+fed musik til de scener der er.

> [...]

Jeg kan kun være enig...men det var godt at den ikke var dubbet til
engelsk ligesom en anden tysk film jeg så for ikke så lang tid siden( som jeg ikke husker titlen på
- noget om nogle studerende og folk der blev obduceret levende...)

--

/wojci

wojci at wojci dot dk

Fra : RANielsen.

Dato : 11-03-01 11:59

"wojci" <wojci@wojci.dk> skrev:
> [...]
> ( som jeg ikke husker titlen på
> - noget om nogle studerende og folk der blev obduceret levende...)

På DVD'n Run Lola Run Reg.1 kan man vælge mellem original Tysk DD5.1 og
Engelsk dubbed 5.1.

--
Rasmus.

Fra : wojci

Dato : 11-03-01 22:42

In article <MSIq6.6923$A35.485856@news000.worldonline.dk>, "RANielsen."
<surtceps@worldonline.dk> wrote:

> På DVD'n Run Lola Run Reg.1 kan man vælge mellem original Tysk DD5.1 og
> Engelsk dubbed 5.1.
>
> --
> Rasmus.

Det er lidt svært at vælge sprog på vhs-platformen :)

--

/wojci

wojci at wojci dot dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-03-01 22:47

"wojci" <wojci@wojci.dk> wrote in message

> Det er lidt svært at vælge sprog på vhs-platformen :)

Findes der ikke A2-stereo, eller er det er saga blot? Jeg mindes i gamle
dage at have været i stand til at vælge mellem tysk og engelsk lyd på tysk
tv; muligvis var det noget dual mono værk eller noget i den stil, men det
var da helt klart en fordel..

/Nikolaj