Nulstilling af Beocom 6000 håndsæt
Fra : Kim Ibfelt

Dato : 21-01-03 22:09

Er der nogen der ved hvordan man kan nulstille (factory reset) et Beocom
6000 håndsæt.

På forhånd tak!

MVH
KIm

Fra : Leo Havmøller

Dato : 22-01-03 07:08

"Kim Ibfelt" <ki@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvordan man kan nulstille (factory reset) et Beocom
> 6000 håndsæt.

Det kan man ikke. Hvad er det du vil have slettet?

Leo Havmøller.

Fra : Kim Ibfelt

Dato : 22-01-03 07:35

Jeg skal have den tilmeldt en ny base, men den knap der giver adgang til
menusystemet virker ikke længere.
Hvis jeg kunne nulstille ville jeg kunne tilmelde den en ny base ved hjælp
af 'røret'.

Andre ideer??

/Kim

Fra : WR

Dato : 22-01-03 15:55

JO MAN KAN!!!!

Der findes en nulstillings kode der resetter håndsættet / Basen totalt, som
var den ny!

Jeg har den liggende derhjemme privat og kan godt smide den i gruppen, men
får først tid til at finde den i morgen!

-Rex

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 23-01-03 08:30

> [...]
> menusystemet virker ikke længere.
> Hvis jeg kunne nulstille ville jeg kunne tilmelde den en ny base ved hjælp

Hej Kim

Du skriver, at den knap, der giver adgang til menuen ikke virker - vil det
sige, at 7-tallet ikke virker eller er det 'dot' knappen? Hvis en af
knapperne ikke virker, vil det ikke hjælpe at få nulstillet håndsættet (i
hvert fald ikke for at få menuen til at virke igen).

Jeg ville prøve at forhøre mig hos en B&O forhandler, hvad det vil koste
(hvis det koster) at få repareret dit håndsæt.

mvh Bjarne

Fra : WR

Dato : 28-01-03 13:12

Her er svaret..

Ligesom jeg lovede, det var bare lidt sværere at finde end troet.:!

For at slette alle telefonnumre i en base skal du trykke: o (prik) / 7 /
0008
Hvis I har personlige telefonbøger i de enkelte håndsæt slettes disse ved
at trykke: o (prik) / 7 / 0009

-Hilsen Rex