spritny cbr600f sport 2002 - spar ca. 2500~
Fra : Per

Dato : 21-01-03 21:25

Hej Ng!

Var lige forbi Mc-hjørnet i kbh. og så, at de har ovennævnte model til salg
for 156000,- Den var helt ny og de har kun et stk . tilbage.

Blot til høflig orientering. Jeg har intet med forretningen at gøre i
øvrigt.

Mvh. Per!

Fra : Armand

Dato : 21-01-03 01:25

Per <mesked@hotmail.com> skrev i en
> Hej Ng!
>
> Var lige forbi Mc-hjørnet i kbh. og så, at de har ovennævnte model til
> salg for 156000,- Den var helt ny og de har kun et stk . tilbage.

Andetsteds er det kommet frem at Kawasaki tager '03-ZX6R hjem til ca.
160.000,-.
Er CBR'eren derefter billig for andre end Honda fanatikere? :-/

--
Armand.
(Honda hader)

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-01-03 13:16

> Andetsteds er det kommet frem at Kawasaki tager '03-ZX6R hjem til ca.
> 160.000,-.

se det er sku da et godt tilbud i forhold til yamah og honda.
specielt når man nu tænker på at kwak nok er # 1. i 600ccm
klassen i 2003 ( hvis vi tænker på gade mod. 636ccm. ).
yamha og honda koster jo i om egnen af 180 kilo...
kun ca. 10.000 mindre end en ny gsxR750 med 141 hk.

bo-gsxR

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-01-03 14:07

On Wed, 22 Jan 2003 13:15:42 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>se det er sku da et godt tilbud i forhold til yamah og honda.
>specielt når man nu tænker på at kwak nok er # 1. i 600ccm
>klassen i 2003 ( hvis vi tænker på gade mod. 636ccm. ).

He-he - nu må du altså bestemme dig er det 600cc klassen du tænker på
eller 636cc klassen ?? )

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 22-01-03 14:54

--

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> yamha og honda koster jo i om egnen af 180 kilo...
> kun ca. 10.000 mindre end en ny gsxR750 med 141 hk.

ja, men det er jo en suzuki *gg*., og hvem siger i øvrigt at kawa er bedst i
600 ccm klassen??? det får vi jo at se i det nye år, hvor de tester dem mod
hinanden. Og kan man regne med det som bladene skriver. De tester jo tit på
det ekstreme. Det kan man jo sjældent bruge på vejen. Njaaa det kommer nok
mest an på en personlige valg....Hmm så kan det måske godt være at kawa er
bedst .....???? for dig.

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : bo-gsx-R

Dato : 22-01-03 17:42

> ja, men det er jo en suzuki *gg*., og hvem siger i øvrigt at
> kawa er bedst i 600 ccm klassen???

kun mig! Jeg mener at de vil, pga. det nåede nivaue, ikke
kunne skilles på gaden. Mht. køreegenskaber.
og Så kommer motoren ind i billedet, der har kwak-a-saki
5 hk mere samt et bedre moment, pga. lidt mere kubik.

men jeg håber bestemt at kunne komme til at prøve en
eller flere af dem i år. flere af dem løber først ud ved
16.000 omdrejninger, med maks hk ved 13000 omdr.
Det MÅ sku lyde godt

Bo-gsxRRRRR

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-01-03 17:56

On Wed, 22 Jan 2003 17:42:16 +0100, "bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote:

>kun mig!

Nåh - ja så _må_ det jo passe

>Jeg mener at de vil, pga. det nåede nivaue, ikke
>kunne skilles på gaden. Mht. køreegenskaber.

Bzt - forkert,selvom ingen af dem sikkert har decideret dårlige
køreegenskaber vil de givetvis opføre sig lidt forskelligt,Kawa har
ikke det bedste ry på netop den front,men de første tests tyder dog på
at 2003'en er en væsentlig forbedring i forhold til tidligere år...

>og Så kommer motoren ind i billedet, der har kwak-a-saki
>5 hk mere samt et bedre moment, pga. lidt mere kubik.

Er man ikke lidt kubikliderlig ) - det er muligvis en meget
parameter for dig,og det er iøvrigt også netop det de første meldinger
lyder på,nemlig en stærk motor,meeeen det er nu kun en af en lang
række faktorer og de fleste køber nok næppe en 600 (eller 636) hvis
_det_ er altafgørende.