Screensaver med dyk
Fra : pt

Dato : 21-01-03 21:24

Som om man ikke får nok dyk under vandet, men det kunne da være rart at have
en screensaver med dykker relateret emne på sin PC. Er der nogen der har en
god link eller lignende til dette.

mvh

pt

Fra : Timo Jattu

Dato : 22-01-03 08:00

Jeg har nogle liggende på min hjemmeside under wallpapers - www.s-d-i.dk -
der kommer nogle flere op efter min sidste eksame, før får jeg ikke tid -
desværre!

Timo J.

Fra : Poul B-H

Dato : 22-01-03 00:35

http://www.mexdiving.com/comunidad/recursos_screen.htm

Fra : Thomas

Dato : 21-01-03 23:43

Se her:

http://makeashorterlink.com/?L2FA51C23

og

http://makeashorterlink.com/?C50B21C23

mvh
Dykkesiden

"pt" <lisper@post.tele.dk> skrev i melding

Fra : Dag Deberitz

Dato : 22-01-03 10:50

> [...]
have
> en screensaver med dykker relateret emne på sin PC. Er der nogen der har

Hej pt!

Jeg benytter www.webshots.com som BAGRUNDSBILLEDER (ne hver dag). Der kan du
vælge masse billeder fra dykning etc. samt alle mulige andre scenarioer.
samt at du også kan laste op dine egne billeder. Det er sjov! . Ellers har
wel windows sin egen UW-screensaver? Og det er gratis!
Dag Deberitz
d-deber@online.no
Tønsberg - "Nårvei"

Besøk mitt fotoalbum:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
Alle evt. vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av PC-cillin2003 fra Trend Micro (www.antivirus.com)