3D-anti-aliasing-indstillinger
Fra : kim

Dato : 21-01-03 19:16

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Under "3D-anti-aliasing-indstillinger" satte jeg nu "hak"
> udfor "Lad programmerne selv styre anti-aliasing-tilstanden".

På mit grafikkort Aopen Geforce 2 MX 400 hvor jeg bruger en
ren nVidia Win XP Grafik Driver Ver 41.09 kan jeg ikke finde
denne indstilling til 3D-anti-aliasing-indstillinger.
Kan man det ?

Ligeledes kan man bruge nVidia Grafik Driver Ver 40.72 til XP,
og hvor kan man hente den henne ?

Jeg kører XP Pro Dansk.
Mvh Kim

Fra : kim

Dato : 21-01-03 19:21

"kim" <kim@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Ligeledes kan man bruge nVidia Grafik Driver Ver 40.72 til XP,
> og hvor kan man hente den henne ?
> Jeg kører XP Pro Dansk.

Ups...
Jeg fandt straks denne side: http://www.tweak.dk/nvidia-w2k.php

Hvilke driver under XP Pro mener I er den bedste og mest stabile
til spil til mit gamle Aopen Geforce 2 MX 400 ?

Mvh Kim