21" skærm til PowerBook G4 667MHz
Fra : Thomas Mandrup

Dato : 21-01-03 17:59

Jeg har planer om at købe en ekstern 21" SONY monitor til min PowerBook G4
667 MHz med ATI 32 Mb videokort. Men nu er jeg kommet i tvivl: Kan
PowerBook'en overhovedet trække en skærm af den størrelse? Og i så fald: I
hvor høj opløsning?

Gode råd modtages med tak!

Mvh.

Thomas Mandrup

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-01-03 18:03

Thomas Mandrup <post@mandrups.dk> wrote:

> [...]
> 667 MHz med ATI 32 Mb videokort. Men nu er jeg kommet i tvivl: Kan
> PowerBook'en overhovedet trække en skærm af den størrelse? Og i så fald: I

Har din PowerBook DVI, så skulle der ikke være problemer. Du skal bare
have en skærmadapter, som kan konvertere DVI, USB strøm til ADC-stikket.

Mao: Ja.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-01-03 18:58

In article <3e2d7a6c$0$13174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> [...]

> 667 MHz med ATI 32 Mb videokort. Men nu er jeg kommet i tvivl: Kan
> PowerBook'en overhovedet trække en skærm af den størrelse? Og i så fald: I

Den kan i hvert fald trække den ti l 1600x1200@85Hz, sikkert også højere
hvis det er ønsket.