outlook 2002
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-01-03 17:24

Hej er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har et problem med outlook 2002,
jeg er på en eller anden måde kommet til at gøre noget så jeg kun kan se
selve kuverterne i min indbakke, før kunne jeg se hvem det var fra og hvad
dato det var modtaget, hvordan kommer jeg tilbage som det stod før ?
Mvh Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 22-01-03 22:13

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev
> Hej er der nogen der kan hjælpe mig.

Skal da gerne prøve

> på en eller anden måde kommet til at gøre noget så jeg kun kan se
> selve kuverterne i min indbakke,

Prøv at gå i Vis, Aktuel Visning, tilpas aktuel visning, tryk på knappen
Felter og så kan du der vælge hvilken felter du vil have i din indbakken.
Det skulle hjælpe dig, hvad der sket hos dig, er ikke godt at vide.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-01-03 17:43

> Prøv at gå i Vis, Aktuel Visning, tilpas aktuel visning, tryk på knappen
> Felter og så kan du der vælge hvilken felter du vil have i din indbakken.
> Det skulle hjælpe dig.

Ja det hjalp. Tak for hjælpen

hvad der sket hos dig, er ikke godt at vide.

Næ men det virker nu. Har nok fået roddet for meget ved noget jeg ikke
skulle.