Fra : [2300] MKP

Dato : 21-01-03 17:15

Hej gruppe,

Se vedlagte header -fra news:Af6X9.8$UQ3.6@news.get2net.dk...-:

From: "Hans L. Jørgensen" <hansjo@get2net.dk>
Newsgroups: dk.marked.privat.edb
Subject: Re: Update: 2 muligvis defekte motherboards
Date: Mon, 20 Jan 2003 21:28:14 +0100

Hvornår er den sendt?

Jeg mener det er den her der tæller: NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2003
08:01:52 CET
Og ikke den her, som bliver vist i OE: Date: Mon, 20 Jan 2003 21:28:14 +0100

Grunden til jeg spørger er lige dele nysgerrighed, samt noget salgshalløj i
dk.marked.privat.edb.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-01-03 17:36

"[2300] MKP" <brugt@hardwareportal.dk> writes:

> Jeg mener det er den her der tæller: NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2003
> 08:01:52 CET
> Og ikke den her, som bliver vist i OE: Date: Mon, 20 Jan 2003 21:28:14 +0100

Såfremt Get2net kan finde ud af at stille uret på deres newsserver, og
det kan de nok, så er det NNTP-Posting-Date du skal holde dig
til. Date-headeren er indsat af klienten, og den vil være forkert,
hvis klientens ur går forkert.

--
Jacob - www.bunk.cc
This is now. Later is later.

Fra : [2300] MKP

Dato : 21-01-03 23:30

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> [...]
> det kan de nok, så er det NNTP-Posting-Date du skal holde dig
> til. Date-headeren er indsat af klienten, og den vil være forkert,

Tak for det, jeg tænkte nu nok den "drønert" forsøgte at fuske sig forrest i
køen.