Ups hvordan trække jeg mit indlæg tilbage
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-01-03 15:46

ups
jeg er komemt til at lægge et forkert indlæg.
hvordan får jeg slette det fra serverne ????

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-01-03 16:15

In dk.spil.computer, Thomas Pedersen wrote:

> jeg er komemt til at lægge et forkert indlæg.
> hvordan får jeg slette det fra serverne ????

Led efter en funktion der hedder cancel eller annuler. Hvis ikke du
kan finde det, så spørg i oe-gruppen.

--
Lars Stokholm

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 21-01-03 16:31

On Tue, 21 Jan 2003 15:45:44 +0100, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

>hvordan får jeg slette det fra serverne ????

Og det spørger du lige om i 100 forskellige grupper! Flot!
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-01-03 09:31

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> ups
> jeg er komemt til at lægge et forkert indlæg.
> hvordan får jeg slette det fra serverne ????

I menu linien: meddelelse / slet meddelelse....

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail