Cognac, Frankrig
Fra : Torben Andersen

Dato : 21-01-03 08:32

Til sommer vil jeg til Cognac og smage på varen. Kan I anbefale et sted at
bo i dette område (max 50 km fra selve Cognac). Det må gerne være på en
gård, vinslot eller lign. eller på en camping plads (skal være med
mobilhome)

Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 22-01-03 09:14

On Tue, 21 Jan 2003 08:32:27 +0100, "Torben Andersen"
<torben.andersen@removemejubiimail.dk> wrote:

> [...]
>bo i dette område (max 50 km fra selve Cognac). Det må gerne være på en
>gård, vinslot eller lign. eller på en camping plads (skal være med

Hej Torben,

Cognac kan varmt anbefales, ikke mindst for den dejlig drik....

Jeg har selv været der for et par år siden, desværre ikke med
campingvogn / mobilhome så det kan jeg ikke hjælpe med, men vi lejede
en lejlighed ved et cognacslot ca. 12 km. nord for Cognac. Vi boede
hos Familien Tesseron som har et lille cognac museum.

Jeg må sige at hvis du kommer til det område, må du ikke snyde dig
selv for en tur til St. Emillion, der ligger ca. 100 km. syd for
Cognac, det er en rigtig dejlig gammel by, med masser af rødvin,
stejle gader og flotte huse.

mvh
Brian Nielsen

Fra : Torben Andersen

Dato : 22-01-03 15:12

Hvordan får jeg fat i denne Familien Tesseron ? Det lyder interessant,

/Torben

Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 22-01-03 15:53

On Wed, 22 Jan 2003 15:11:40 +0100, "Torben Andersen"
<torben.andersen@removemejubiimail.dk> wrote:

>Hvordan får jeg fat i denne Familien Tesseron ? Det lyder interessant,
>
>/Torben

Vi lejede lejligheden igennem Provensol (www.provensol.dk), men så
vidt jeg kan se har de vist ikke huset i kommision længere, jeg skal
se om jeg kan finde noget adresse eller telefonnummer, vender
tilbage...

Brian