Ingen "klon" på Asus V8200.
Fra : Sune

Dato : 21-01-03 13:16

Hey NG,

Jeg har nu prøvet en hel del forskellige drivere - både fra ASUS og Nvidias
Detonatorer i diverse versioner. Og uden held - jeg får ikke nogen "klon"
feature frem.

Er der nogen der ved om ASUS v8200 (GF3 Ti200) understøtter klon-featuren ?

Eller kan det være fordi der efterhånden ligger så mange "driver-rester" og
flyder rundt at der måske sker en form for sammenblanding af de forskellige
versioner ? Og hvis det kan være tilfældet, er der nogen der kender et godt
tool til at få fjernet driverne totalt fra systemet - både ASUS driverne og
Detonator ? Og ja - en formattering vil nok være det bedste men
øhhhhh..............

Det skal siges at jeg kører WIN2k SP3 og at TVout fungerer fint med Tvtool.

Takker på forhånd for hjælpen,

Sune

Fra : Simon...

Dato : 23-01-03 10:19

> Er der nogen der ved om ASUS v8200 (GF3 Ti200) understøtter klon-featuren
?

jeg tvivler efterhånedn stærkt, jeg har prøvet at få den frem som dig med
forskellige drivere,
jeg har selv et v8200 Deluxe Ti500... det vil ikke, det er imidlertid til
reperation, og jeg har et G4 mx440 - hvor det bare virker
... nu hvor vi er ved det, kan det så være rigtigt at mit G4 mx440 er cirka
halvt så hurtigt som mit g3 ti500 ?

mvh.,Simon

Fra : Sune

Dato : 23-01-03 14:09

"Simon..." <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> reperation, og jeg har et G4 mx440 - hvor det bare virker
> .. nu hvor vi er ved det, kan det så være rigtigt at mit G4 mx440 er cirka

Hey,

Rart at vide at der er andre der har bøvl )

Mht. dit G4 er jeg absolut ikke expert på området, men jeg husker dog at
have læst at G4 ikke er nær så hurtigt som G3. Hvorfor ved jeg ikke men mon
ikke der er andre her i gruppen, der kan komme med et bedre svar end mig !!

Mvh,

Sune

Fra : Simon...

Dato : 24-01-03 15:21

> Rart at vide at der er andre der har bøvl )

hehe ja

> [...]
mon
> ikke der er andre her i gruppen, der kan komme med et bedre svar end mig

jo G4 er som sådan, det er bare MX versionerne der er langsomme, troede dog
ikke de var SÅ langsomme.. :/
nå men det går jo nok :)

mvh.Simon

Fra : Per Alm

Dato : 27-01-03 22:15

Gf3 understykker ikke flere skærme og derfor heller ikke klon.GF4
understøtter klon
Per