Direct import spar 30 %
Fra : TPI Online (rt)

Dato : 21-01-03 00:41

http://www.webtpi.dk

Vores strategi er, at indkøb og salg skal ske så direkte som muligt. Vi
eliminerer alle fordyrende mellemled. Det gør typisk vores priser 30% lavere
end mange af vores konkurrenters. Vi kalder det "Direct Import" - at sikre
vores kunder markedets mest attraktive priser, ved at have færrest mulige
hænder til at varetage vinens vej fra drue til din vinkælder.

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 21-01-03 11:31

"TPI Online (rt)" <rt@tpi.as> wrote in message
> [...]
> vores kunder markedets mest attraktive priser, ved at have færrest mulige
> hænder til at varetage vinens vej fra drue til din vinkælder.

Åh... jeg gider næsten ikke at sige det! Men det her er ikke en
markedsplads!
Hvis i vil ha' reklame, så gå ud og køb den!

Bjarke

Fra : TPI Online (rt)

Dato : 21-01-03 21:36

On 21/01/03 11:31, in article b0j7hj$2t6g$1@news.cybercity.dk, "Bjarke
Bundgaard" <bjarkeb@SPAMSLUSEemail.dk> wrote:

> [...]
>>

> Åh... jeg gider næsten ikke at sige det! Men det her er ikke en
> markedsplads!
> Hvis i vil ha' reklame, så gå ud og køb den!

This is mad og drikke newsgroup . The website I suggested is related to it.
When you read the news you don¹t have to click on the link. This is
information . What about TV. Kommercial is spam???? Im not suggesting A
PORNO SITE.

Anyway all suggestions are welcome.

Best regards
RT

Fra : Hauge

Dato : 21-01-03 21:56

Hejsa

> Anyway all suggestions are welcome.

Sikke en idiot, dummere end så mange andre..

Måske et kig på usenet.dk ville hjælpe "manden"..
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.mad%2Bdrikke

Fut:
dk.admin.netikette

Mvh Hauge

Fra : TPI Online (rt)

Dato : 21-01-03 22:05

On 21/01/03 21:56, in article 3e2db399$0$171$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Hauge" <hauge@CUTtrutter.dk> wrote:

> [...]
>
> "TPI Online (rt)" <rt@tpi.as> wrote in message
>
> Sikke en idiot, dummere end så mange andre..
>
> Måske et kig på usenet.dk ville hjælpe "manden"..

Thank you for you advice !!

You just don¹t have a nice way to talk.

Good luck!

RT

Fra : Ole Stigaard

Dato : 21-01-03 22:12

"TPI Online (rt)" <rt@tpi.as> skrev i en meddelelse news:BA536DC6.28EE%rt@tpi.as...
> [...]
> When you read the news you don¹t have to click on the link. This is
> information . What about TV. Kommercial is spam???? Im not suggesting A

Her er fundatsen. Læs den og fortæl mig om du forstår de fremhævede linjer. For nemheds skyld har jeg oversat det fremhævede til
engelsk under citatet.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.mad%2Bdrikke:

1. Gruppenavn:
dk.kultur.mad+drikke

2. Beskrivelse:
Alt vedroerende mad og drikke

3. Fundats:
Emner vedrørende fremstilling, tilberedning og konsumering af
mad og drikkevarer. Eksempler kan inkludere:

- Udveksling af opskrifter og viden om tilberedning.
- Anbefaling af spisesteder.
- Sammenligning og anbefaling af forskellige mærker.
- Udpegning af steder hvor man kan købe mindre udbredte produkter.
- Forslag til servering af retter og drikke.
- Oplysning om kost og sundhed, herunder slankekure.
- Diskussion af madkultur og ernæringspolitik.

/NB! START/
***Kommercielle indslag af enhver art er uønskede.***
/NB! END/

Køb og salg henvises til dk.loppemarked.

4. Begrundelse:
Emnet har bred interesse og bliver allerede diskuteret i andre
nyhedsgrupper, som for eksempel dk.chat. En separat
nyhedsgruppe vil være nyttig til emner og personer der ikke
lige passer til dk.chat's stil.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Per Abrahamsen

Oversættelse af det fremhævede:
'Commercial postings of any kind are unwanted.'

Dit websted er ikke relateret til det danske usenet, slet ikke dk.kultur.mad+drikke.
Det er en www-baseret forretning.
Til en anden gang: Brug news://dk.opslag
--
Ole S

Fra : Ole Stigaard

Dato : 21-01-03 12:16

"TPI Online (rt)" <rt@tpi.as> skrev i en meddelelse news:BA524783.272F%rt@tpi.as...
Slet venligst din reklame. Dette er ingen markedsgruppe!

-åh ja, jeg har sendt en kopi til Forbrugerstyrelsen. De samler på spam...
--
Ole S

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-03 12:54

"Ole Stigaard" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> ingen markedsgruppe!
>
> -åh ja, jeg har sendt en kopi til Forbrugerstyrelsen. De samler på

Du har forhåbentlig ikke bebyrdet Forbrugerstyrelsen med en ligegyldig
og komplet irrelevant klage over OT-indlæg i en dansk nyhedsgruppe? Hvis
du skal klage til nogen, så klag til TPI Onlines ISP (TDC,
abuse@post.tele.dk), da deres handling ikke er ulovlig men blot en
overtrædelse af gældende "netikette".

[FUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : TPI Online (rt)

Dato : 21-01-03 21:52

I really would like to see you face by face. What is this. Not everybody are
expert in newsgroup, and because it seems the you are kind of guard of
this Mad og drikke newsgroup , why don¹t you suggest what to do.
Its a first time I do that.
Relax and think before you threat people that you don¹t know.

Best regards
Riccardo terranova

Fra : Ole Stigaard

Dato : 21-01-03 22:06

"TPI Online (rt)" <rt@tpi.as> skrev i en meddelelse news:BA53716E.28F3%rt@tpi.as...
> I really would like to see you face by face.
> Relax and think before you threat people that you don¹t know.

Hvem truer hvem? Du poster til en ikke kommerciel gruppe med en reklame for din web-biks.
Vi er så to, som reagerer og fotæller dig at du ikke skal bruge diskussionsgrupperne til reklame, og hvordan reagerer du?
Med en skjult trussel. Men så igen: du siger jo selv: slap af før du truer folk du ikke kender...
Jeg klager over din adfærd. Det har INTET med trusler at gøre. Du har lyst til at møde mig "ansigt til ansigt". Alt efter mit humør
kan jeg godt finde på at opfatte det som en trussel om vold.
Som du sikkert finder ud af, er der blevet klaget til din internetudbyder. Næste skridt har noget med din webhost at gøre. Opfat
ikke dette som en trussel. Det er tænkt som en advarsel.

Sendt pr. mail da jeg har en formodning om, at du ikke læser dk.admin.netikette.

--
Ole S
Hvis du vil se hvordan jeg ser ud (sådan pseudo face-face) så se her:

Fra : TPI Online (rt)

Dato : 21-01-03 22:14

Sorry guys. You want see me any longer here .

Best regards

RT

Fra : Svend Emil

Dato : 22-01-03 07:18

> Sorry guys. You want see me any longer here .

Hvorfor ikke skrive dansk, når du ikke kan stave på engelsk ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Peter M.

Dato : 21-01-03 22:19

Du er da en meget pæn fyr
Mvh
Peter (100% hetero)

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 22-01-03 09:15

> [...]
> Its a first time I do that.
> Relax and think before you threat people that you don¹t know.

Du siger du er nybegynder. Jeg ville have givet dig lidt snor, hvis det ikke
lige var fordi, at det første du gør, er at komme brassende ind med et
reklame indlæg. Måske skulle du lige ha' deltaget og fået fornemmelsen af
hvad denne NG er for en størrelse og hvem personerne bagved er... (en broget
flok)

Men nu har du godt nok spildt chancen for at vinde sympati hos mig... Og dit
gebrokne engelsk gør altså ikke situationen bedre. Jeg vil give Ole ret i at
din indlæg nærmest kan virke som en trussel (vel og mærke af den slags man
hører fra folk, der som oftest bakker ud i sidste øjeblik). Det er temmeligt
dumt!

Faktum er at du sikkert lige er startet på en forretning, og har brug for
lidt positiv omtale. Men i stedet, har du fået en del af os til at tænke
"sikke dog en idiot" Når jeg nu ikke lige drikke øl - som jeg for det meste
gør - så er jeg helt klart til italienske rødvine. Jeg kunne have været en
kunde! Derfor vil jeg belærer dig om at vi er dine potentielle kunder! Ikke
en flok modstandere der skal 'kanøfles'...

Bjarke

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-03 10:42

> I really would like to see you face by face.

Det er helt gensidigt. Du nævner blot tid og sted, så skal du få lov til
at møde mig ansigt-til-ansigt.

> Riccardo terranova

Right og månen er lavet af grøn ost.

--
-Jens B.

Fra : Scorpmoon

Dato : 22-01-03 11:41

Det er ikke ofte man får muligheden for at svare igen til folk som spammer,
det meste spam sker anonymt, så det da klart når der kommer sådan en naiv
spanioler? som Dem selv og spiller smart, at du får lidt på hatten. Det
fattede du sikkert ikke en brik af men hva.. Ok, du har fået et par hits på
din webside, men jeg håber ik du får nogen kunder.

Fra : Anders

Dato : 22-01-03 22:06

> [...]
> vores kunder markedets mest attraktive priser, ved at have færrest mulige
> hænder til at varetage vinens vej fra drue til din vinkælder.

Tjahhh, man møder meget tåbelig spam, men denne tager næsten prisen.
For det første har samme person spammet gruppen to dage forinden med posten
"Italienske delikatesser":

"http://www.SPAMtpi.dk

Billige vine og vin med høj kvalitet. Allegrini, Pio Cesare, Frescobaldi,
Tignanello, Ricasoli Casalferro, Vinnaioli Jerman"

For det andet, så denne pudsige, men kejtede "jeg kan ikke dansk"-attitude,
skrevet på et ubehjælpsomt og TYDELIGT dansk-engelsk......

Hvorfor nu det? Det berettiger da ikke til at spamme, at man foregiver at
være
udlænding?

Nå, men fred være med det. Det var jo helt
underholdende........................

Og da flere af vinene hos SPAMtpi.dk kan findes BILLIGERE andre steder
på nettet, er der vist ingen grund til at spilde mere tid på det............

Anders

Fra : FooBar

Dato : 23-01-03 00:06

Halløj i gruppen!

Bliver altså lige nødt til at udtrykke min begejstring over den måde I
håndterede spammeren på. Sidder kuns tilbage med et ønske om at det ville
blive håndteret lige så 'usenet-professionelt' i andre grupper..!

/Claus