Noget nyt om Nokia 6100?
Fra : Christian Poulsen

Dato : 20-01-03 23:31

Nu må den da snart være i handelen i Danmark?

Har lige læst i et reklame indlæg fra Oxygen Software herinde at den har
support for 6100, plus jeg idag har modtaget en reklamemail fra Nokia:

Nu begynder leverancerne af Nokia 6100 - Nokia's nyeste og mindste
telefon til de professionelle og krævende erhvervskunder.

Nokia 6100 er en imponerende kommunikationscentral i en attraktiv
og yderst minimal indpakning. Med sine kun 76 gram og 60 cc byder
Nokia 6100 bl.a. på:

MMS - til udveksling af lyd, billeder osv.
GPRS - altid opkoblet
HSCSD - op til 43,2 kpbs
WAP 1.2.1 - det mobile Internet
Java - til spil og nye applikationer
Stort farvedisplay (128 x 128 pixels)
Ergonomisk tastatur med fire-vejs rulletaste
Tripleband GSM 900/1800/1900 - verdenstelefonen
Håndfri højttaler
Elektronisk tegnebog til mobile transaktioner
Og meget mere.

Kik indenfor på Nokia Online for at se Nokia 6100, og læs om denne nye
repræsentant for Nokia's klassiske produktkategori - en kategori, der
traditionelt har budt på markedets største bestsellers.

Fra : -mjp-

Dato : 21-01-03 03:54

-klip-
"Christian Poulsen"
> Nu må den da snart være i handelen i Danmark?
-klip-

Tjek www.mobilpriser.dk

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-01-03 04:30

> Tjek www.mobilpriser.dk

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=6100

Jeg troede sgu' ikke den var kommet. Jeg havde slet ikke hørt nogen
herinde prale med de havde fået den. Det plejer at være første tegn på
noget nyt fra Nokia er kommet ud. Så er spørgsmålet bare om hvor mange
de kan levere Nokia her i starten.

Og så måtte det godt blive den første ;)

Fra : Anders

Dato : 21-01-03 12:51

> Og så måtte det godt blive den første ;)

Jamen jeg har netop fået den, og JA det er en fed, fed lille(!) telefon!!

Fra : Kasper Christensen

Dato : 21-01-03 14:54

Anders skrev:

> Jamen jeg har netop fået den, og JA det er en fed, fed lille(!) telefon!!

I må undskylde mig hvis dette støder nogen. Men jeg kan absolut ikke se
at den skulle være federe end 6610. Den er jo også 99% identisk. Jeg
synes 6100 er fed, men det synes jeg også om 6610.

Mvh

Kasper

Fra : Anders

Dato : 21-01-03 15:15

> I må undskylde mig hvis dette støder nogen. Men jeg kan absolut ikke se
> at den skulle være federe end 6610. Den er jo også 99% identisk. Jeg
> synes 6100 er fed, men det synes jeg også om 6610.

Der ER heller ike den store forskel, men 6100 er lige det mindre der gør at
den er LILLE - 6610 nærmer sig medium.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-01-03 15:57

> Der ER heller ike den store forskel, men 6100 er lige det mindre der
> gør at den er LILLE - 6610 nærmer sig medium.

Hvor har du købt den? Hvordan er den at holde på? Hurtig i menuerne ved
SMS? Hvordan ser det ud i virkeligheden, at bagcoveret har anden farve?
Nå ja, hvad var prisen? :)

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 23-01-03 17:08

"Kasper Christensen" <news@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at den skulle være federe end 6610. Den er jo også 99% identisk. Jeg
> synes 6100 er fed, men det synes jeg også om 6610.

Det er en rigtig fed lille telefon, virkelig lille og flot design, og
umiddelbart ser det ud til, den holder batteri længere end 6610 - men, men,
men... Den mangler radio - har man først haft radio i sin tlf, kan man IMHO
ikke undvære det... Synd og skam.Men det er selvfølgelig begrænset hvad der
kan proppes i sådan en lille sag...

I øvrigt er det et helt andet type batteri der følger med... Og
menu-ikonerne er anderledes i forhold til 6610/7210. Får skrevet en test af
den i løbet af et par dage, sig til hvis der er interesse for et link til
den tid... :)

-Peter

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-01-03 18:22

> Får skrevet en test af den i løbet af et par dage, sig til hvis
> der er interesse for et link til den tid... :)

Meget gerne ..