Små reparationer...
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 20-01-03 23:36

Jeg vil til at ordne min Suzuki AP50 her i ugen. Så er det jeg lige vil høre
lidt om detaljerne:

Hvilke bremsebakker(bag)/kalibre(for) vil i anbefale. Er ikke meget for at
handle hos THansen :-/
Ville det være smart med et sæt nye stempelringe på - den har lige rundet
17000km og jeg ved ikke noget om sidste services/reparationer.
Kan nogen anbefale noget gøjl man kan smøre sin motor ind i; vente lidt tid
og derefter skylle alt olie, fedt og snavs væk?

Fra : H.C.Larsen

Dato : 21-01-03 15:48

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tid
> og derefter skylle alt olie, fedt og snavs væk?

Ja, motorvask, det købes på spray dåse koster 25-40.- sprayes på skal
derefter virke lidt tid "1/2 time" spules efter med vand, gerne varmt.

Hilsen Henrik.

Fra : Mette Pallesen

Dato : 13-02-03 22:44

"H.C.Larsen" <hclarsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> høre

> tid
> >
> Nej, brug tykmælk, det virker helt fantastisk. Det pensles ud over, og via
enzymer oplyser det skidtet, virker på ca 26 minutter.

Hejsa

Mette

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-02-03 23:16

"Mette Pallesen" <mette.p@oncable.dk> wrote in message

> enzymer oplyser det skidtet, virker på ca 26 minutter.

26 minutter lige godt :) Hvis jeg lader det stå i 22minuter virker det så
ikke - og forsvinder motorblokken hvis jeg lader det sidde i 31minutter?

;)

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 16:00

Ja pas på med over en ½ time! Tykmælk er noget farligt stads!

Nej... hørte engang om noget til motercykler du kan smide i tanken, men vil
ikke anbefale det... hold hellere din motor ren ved knofedt på ydersiden og
en ordentlig tændingstemp. på indersiden.