Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rollei P66 dias magasiner , er der andre f~
Fra : Poul B-H

Dato : 20-01-03 23:20

Jeg håber der er et par analog fotografer tilbage her, der ved om 6x6
magasiner er nogenlunde standard ligesom 35mm. jeg skal have fat på nogen
til min "nye" 6x6 projektor.

Poul B-H

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-01-03 23:42

Poul B-H wrote:

> Jeg håber der er et par analog fotografer tilbage her, der ved om 6x6
> magasiner er nogenlunde standard ligesom 35mm. jeg skal have fat på nogen
> til min "nye" 6x6 projektor.

Hej Poul

6x6 magasiner er standard, og et eller andet sted i mine
gemmer, der har jeg nogle magasiner som du godt må få, men
da jeg ikke kan huske hvor de gemmer sig, så poster jeg et
indlæg når de dukker op...:)))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Poul B-H

Dato : 21-01-03 00:11

> Hej Poul
>
> 6x6 magasiner er standard, og et eller andet sted i mine
> gemmer, der har jeg nogle magasiner som du godt må få,

herligt !

Poul B-H