Video
Fra : Tue Hellstern

Dato : 10-03-01 16:40

Hej NG

Det er måske lidt off topic, men jeg prøver, hvis der er en bedre NG så lad
min det vide.

I forbindelse med mit arbejde vil jeg gerne vise nogle brugere forskellige
funktioner i Office. Min ide er at "optage" anvendelsen af en given funktion
og så give brugeren mulighed for at se denne via en browser. Jeg mener at
der engang var et program til optagelse af "skærmen" i office, men jeg kan
ikke finde det.

Så er der nogen der har erfaringer at optage alle bevægelser på skærmen ?

Hilsen

Tue

Fra : Harald Staff

Dato : 10-03-01 18:05

Hei Tue

Det var noget som het Microsoft Camcorder. Den fulgte Office 97 (og ligger
på de CD'ene) samt finnes på www ymse steder. Søk. MS forlot ideen
efterhvert.

Vel så god (og dessuten bedre vedlikeholdt) er Lotus Screencam .
http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/screencam
Både Camcorder og Screencam lager exe-filer som kan kjøres som filmer. Men
ustandard avi-filer som ikke lar seg redigere i et
redigeringsprogram -dessverre...

Du finner også freeware og shareware på http://winfiles.cnet.com/ som gjør
det samme.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Arne Eckmann

Dato : 10-03-01 22:52

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> skrev:

> [...]
> der engang var et program til optagelse af "skærmen" i office, men jeg kan

Prøv engang at kigge på Qarbon's ViewletBuilder
og kig fx på denne demo:

http://www.qarbon.com/viewletfiles/home_demo/home_viewlet_viewlet.html

mvh
Arne

Fra : Tue Hellstern

Dato : 11-03-01 09:30

Hej Arne
> Prøv engang at kigge på Qarbon's ViewletBuilder
> og kig fx på denne demo:

Det er lige det jeg står og mangler.
Jeg har hentet en demo !
Tak for hjælpen