Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Vis nummer på PC
Fra : Ole Laursen

Dato : 10-03-01 16:26

Hej!

Forgæves har jeg søgt efter et program, som understøtter "vis nummer". Jeg
har prøvet et utal af udenlansk shareware, men uden held. Kan det passe at
der ikke findes et dansk program hertil? Et som evt. også har en
telefonsvarer funktion. Jeg benytter et alm. 56k modem.

Tak for hjælpen!

MVH
Ole Laursen

Fra : LaC

Dato : 10-03-01 17:14

"Ole Laursen" <epostkasse@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Forgæves har jeg søgt efter et program, som understøtter "vis nummer". Jeg
> har prøvet et utal af udenlansk shareware, men uden held.

Hej

Prøv at checke det her efterhånden ældre Symantec-program ud.
http://www.symantec.com/talkworks/
De er godt nok holdt op med at producere det, men måske du kan støve et op
brugt eller fra et depot et sted. Det skulle faktisk kunne opfylde alle dine
krav, og lidt til.

Lars