OT:Foto af MC'ist der går i seng med sin m~
Fra : wheeler

Dato : 20-01-03 22:24

Hi,

Jeg står og skal forklare et par kollegaer, hvor meget motorcykler betyder
for os. I den forbindelse kunne det billede, der blev postet (bare linket
denne gang ifm snakken om vinteropbevaring, tjene som passende
illustration....Jeg har selvfølgelig søgt med lys og lygte, inden jeg
ulejliger jer, men kan ikke finde det

Hvem kan hjælpe ?

Pft.

Wheeler

--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-01-03 22:44

wheeler
skrev i news:cMZW9.9996$Bu7.9354@news.get2net.dk
> [...]
> som passende illustration....Jeg har selvfølgelig søgt med lys og
> lygte, inden jeg ulejliger jer, men kan ikke finde det

Ja, nu fik vi jo lidt smæk for det sidst der blev linket til billeder
uden at advare, men her ligger i hvert fald et der ligner det du snakker
om
http://www.senior98.dk/billeder/funpics/index.htm

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : wheeler

Dato : 20-01-03 23:09

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

men her ligger i hvert fald et der ligner det du snakker om
> http://www.senior98.dk/billeder/funpics/index.htm

Takker, men så bogstaveligt var "går i seng" nu ikke ment....jeg savner
fotoet af en fyr, der lå med sin maskine under dynen

Wheeler

Fra : bo-gsx-R

Dato : 20-01-03 23:57

> om
> http://www.senior98.dk/billeder/funpics/index.htm

hæ jeg vil væde på at det er en kvinde der har tegnet det

bo-gsxR

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-01-03 23:39

wheeler wrote:
> Jeg har selvfølgelig søgt med lys og lygte, inden jeg
> ulejliger jer, men kan ikke finde det

Det må være ham her du tænker på:
<http://royal.adsl.dk/~jes/temp/motorlover.jpg>
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 (som dog står ved siden af sengen ogM TX125R _________________

Fra : wheeler

Dato : 21-01-03 20:37

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være ham her du tænker på:
> <http://royal.adsl.dk/~jes/temp/motorlover.jpg>

BINGO

> [...]
> FZS600 (som dog står ved siden af sengen ogM TX125R _________________
> // Få Outlook Expresss til at quote ordentligt før din nabo! \\

Men virker det ;-(

Wheeler

--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-01-03 22:30

wheeler wrote:

> Men virker det ;-(

Både programmet og linket virker fint for min bofælle (selv holder jeg mig
bare helt fra microsoft ting
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R_______________________________________________________

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-01-03 23:46

> Både programmet og linket virker fint for min bofælle (selv holder
> jeg mig bare helt fra microsoft ting

Hos mig tror Outlook at hele linjen er et link, så det funker ikke bare at
klikke på den. Lav evt. et space før og efter, så virker det ihvertfald.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-01-03 17:02

Martin Sørensen wrote:

> Hos mig tror Outlook at hele linjen er et link, så det funker ikke bare at
> klikke på den.

Hmm, den er ringere end jeg regnede med :-/ Men jeg må hellere lige fikse
det så.

> Lav evt. et space før og efter, så virker det ihvertfald.

Jep, hermed gjort.

> signing off.. Martin Sørensen

Forresten, du burde da at have lært at bruge unix, ikke?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R_______________________________________________________

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-01-03 23:23

> Jep, hermed gjort.

Nu kan Outlook også finde ud af det.

> Forresten, du burde da at have lært at bruge unix, ikke?

Tjo, jeg har da også en Linux installeret, men den bruger jeg ikke ret ofte.
Som workstation herhjemme synes jeg ikke om det. Som server er det godt.

Den er fin til at skrive i, pga. Latex og Emacs, men til mit dagligdags brug
synes jeg ikke om det.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-01-03 00:08

Martin Sørensen wrote:

> Nu kan Outlook også finde ud af det.

Man skal jo tage hensyn til de handicappede

> Tjo, jeg har da også en Linux installeret, men den bruger jeg ikke ret
> ofte. Som workstation herhjemme synes jeg ikke om det. Som server er det
> godt.

Efter lidt tilvænning får man det nu lige modsat. Jeg kan aldrig finde de
programmer jeg skal bruge til windows, så er det altid noget med at skulle
surfe rundt på en masse suspekte sider og lede efter cracks. Det er meget
nemmere i linux hvor en kommando eller to kan ordne alt

> Den er fin til at skrive i, pga. Latex og Emacs, men til mit dagligdags
> brug synes jeg ikke om det.

*tsk-tsk* Men ok, nu har jeg brugt linux på workstationen i 5 år
efterhånden, så jeg har nok også vænnet mig til det efterhånden
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R_______________________________________________________

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-01-03 23:28

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> writes:

> Den er fin til at skrive i, pga. Latex og Emacs, men til mit dagligdags brug
> synes jeg ikke om det.

Den er da også suveræn at læse nyhedsgrupper med med Emacs og Gnus, og
god at surfe med med Mozilla (eller Emacs og w3m :).

--
Jacob - www.bunk.cc
Agree with them now, it will save so much time.