Sidedæksel til Z650
Fra : Henrik Larsson

Dato : 20-01-03 21:53

Jeg mangler et sidedæksel til en Kawazaki Z650 B1.

Hvem kunne tænkes og have sådan noget liggende?

Gerne brugt eller i udlandet.

Mvh Henrik

Fra : Kaz

Dato : 21-01-03 20:38

Jeg hopper lige med her...
Jeg mangker Højre sidedæksel over olietanken på min Honda CB 750 K6 fra 77!
Køber gerne et brugt! Kan de ellers købe nye???

Mange tak
Mvh.
Kasper Hansen

Fra : Armand

Dato : 21-01-03 02:06

Kaz <kasperh30@hotmail.com> skrev i en
> [...]
fra
> 77!
> Køber gerne et brugt! Kan de ellers købe nye???

David Silver Spares (Link:
http://www.davidsilverspares.com/cgi-bin/dss2-cgi/Catalogue.pl) har
masser af nye stumper til bedagede Honda'er, og til forståelige priser
tillige!

Jeg fandt:
"CB750K0/K1/K2/K6 : Side panel Honda wing emblem (K2-K6) Red", til 14£

Men, kig lige selv forbi på link'et og find det rette!

--
Armand.

Fra : Kaz

Dato : 22-01-03 17:24

Mange Tak Armand... Den lokale "mc svindler" skulle har 800-1000 for det
samme...
Mvh.
Kasper Hansen

Fra : Armand

Dato : 22-01-03 23:32

> Mange Tak Armand... Den lokale "mc svindler" skulle har 800-1000 for
det
> samme...
> Mvh.
> Kasper Hansen

David Silver Rules!

Jeg agde forøvrigt også mærke til at han havde en fabriksny motor til de
tidligste VFR750'ere for 6.000,-kr!

--
Armand.

Fra : Armand