Kroatien til sommer
Fra : paklausen@mail.tele.~

Dato : 20-01-03 21:13

Vi overvejer at køre til Kroatien til sommer. Vi savner lidt viden om
campingpladser og alt andet praktisk som er værd at vide. Er der nogen
som er kendt dernede, som også vil derned til sommer, vil vi gerne
have lidt hjælp.

Fra : Torben Andersen

Dato : 22-01-03 15:54

Ved at søge på Croatian og Camping på www.google.com kommer følgende frem:

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=croatian+camping&lr=

Mon ikke det kan hjælpe dig ? Jeg har ikke selv erfaring med camping i
Kroatien.

Fra : FINN CHR ANDERSEN

Dato : 22-01-03 21:44

har været de sidste 3 år i Kroatien på ferie (kør selv)
vi har boet i Sol Polynesia ,Umag på Istrien,godt sted men er nu blevet for
dyrt.Vi kørte året efter til Zadar
på et feriecenter der hed Planika , fin sted til afslapning
men ikke særligt børnevenlig.Sidste år var lidt længere nede af kystvejen i
Vodice , hvor vi boede på Hotel
Orion ca 4500 kr for 14 dage.
HUSK SVØMMEUDSTYR SÅ FÅR MAN EN GOD
FERIE