Cobalt RAQ Server
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-01-03 20:57

Jeg ved ikke om dette sted, er det rigtige at sende denne meddelse, men kan
nogen sige mig, hvor man kan købe en (evt. ældre) Cobalt RAQ Sever ?
Og måske samme person ved, hvor man kan få den parkeret billigt men godt ?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-01-03 22:48

"Jens Jensen" <jens@mylook.dk> writes:

> Jeg ved ikke om dette sted, er det rigtige at sende denne meddelse, men kan
> nogen sige mig, hvor man kan købe en (evt. ældre) Cobalt RAQ Sever ?

Hvorfor ikke købe en normal 1U server? Jeg har sådan en RaQ4 på
arbejdet, og jeg er godt nok ikke sådan at jeg hopper i stolen af bar
glæde.

Den er god hvis du bare skal have en alt-i-en lille server hos en
lille virksomhed, da man kan klare det hele i sådan en webdims.

Måske er det bare fordi jeg ikke kan li' sådan nogle webdimser.

Du kan se om du ikke kan købe en lidt ælder model fra Sun. Ellers har
de også en V100 til ganske overkommelig pris. Sådan en ville jeg også
hellere sætte mine penge i end en aldrende RaQ.

--
Jacob - www.bunk.cc
The more control, the more that requires control.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-01-03 20:10

> [...]
> nogen sige mig, hvor man kan købe en (evt. ældre) Cobalt RAQ Sever ?
> Og måske samme person ved, hvor man kan få den parkeret billigt men godt ?

Jeg har ikke selv erfaringer med RaQ, men har ikke hørt mange gode ting om
dem...

Mht. parkering, så kan du tage et kige på Webpartner, som jeg har rigtig
gode erfaringer med. Det koster fra omkring 900 kr. pr. måned.

http://www.webpartner.dk

--
Mvh. Jesper