Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Inspiration!!
Fra : René

Dato : 20-01-03 21:04

Denne herre er også en anerkendt og god fotograf ... hvad mener i ??

http://www.markcassino.com/

Fra : A.I.

Dato : 20-01-03 21:04

> Denne herre er også en anerkendt og god fotograf ... hvad mener i ??

At du bør læse gruppens fundats:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Fra : René

Dato : 20-01-03 21:22

Har læst det og der er jo også argumentation for debat ... jeg spørger jo
.... HVAD MENER I ???

Fra : A.I.

Dato : 20-01-03 21:26

http://www.asmussenfoto.dk

Tror du det gavner din virksomhed ? jeg vil gøre mit til det ikke gør !!!
Er det den samme respekt du viser dine kunder ? det kunne noget tyde på det
er, for det fucker helt rundt i hovdet på dig, men det er vel fordi du har
mistet dine kunder.
Er din email fake ? nå, men det lader vi din udbydere afgøre !!!

Fra : René

Dato : 20-01-03 21:41

Kunder ??? Jeg er Hobbyfotograf og har kun interesse i jobs jeg har lyst til
at lave .... jeg sælger mine billeder via et af DK´s største billedbureauer
.... så jeg mangler ikke noget ... og dig ????

MVH

René