Fryse Gorgonzola?
Fra : lulle

Dato : 20-01-03 19:30

Hej!
I min købmandsbutik købte jeg i dag 5 pakker gorgonzola til
"det-er-sidste-salgsdag-i-morgen-pris"! For dælen da........som om det gør
noget!!
Men..... der er jo grænser.. så, tror I jeg kan fryse osten ned? Hvis ja,
skal jeg lige ned og kigge i morgen, om der skulle ligge et par pakker
mere,,,

Hilsen Lulle

Fra : Christina G

Dato : 20-01-03 20:17

> Men..... der er jo grænser.. så, tror I jeg kan fryse osten ned?

Ja, ikke noget problem,

Christina

Fra : Inger Pedersen

Dato : 20-01-03 20:21

"lulle" <Madamme@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men..... der er jo grænser.. så, tror I jeg kan fryse osten ned? Hvis ja,
> skal jeg lige ned og kigge i morgen, om der skulle ligge et par pakker
> mere,,,

Det kan du sagtens.
Vores lokale (forhenværende) brugsuddeler kom skimmeloste på sidste
salgsdato i fryseren.
Ahr - måske lod han dem ligge et par dage mere, men SÅ...
Når så en kunde gerne ville have en godt moden ost: Vupti op af fryseren, og
alle var glade.

Hilsen Inger

Fra : lulle

Dato : 20-01-03 20:54

"Inger Pedersen" <inger@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ahr - måske lod han dem ligge et par dage mere, men SÅ...
> Når så en kunde gerne ville have en godt moden ost: Vupti op af fryseren,

Lyder godt!
Jeg mener 150 g for 5 kr.. det er jo næsten for godt til at være sand!
Tak for jeres svar...
Hilsen Lulle

Fra : Scorpmoon

Dato : 21-01-03 06:29

"lulle" <Madamme@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Men..... der er jo grænser.. så, tror I jeg kan fryse osten ned? Hvis ja,
> skal jeg lige ned og kigge i morgen, om der skulle ligge et par pakker

Een ting er .. ost.. men _gammel_ ost :(