Bleeder
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-01-03 19:27

Er der nogen der kender alle de locations der blev benyttet i Bleeder?

Nørrebrogade, Assistens kirkegård var jo tydelige, men hvor ligger
videobutikken, diskoteket osv?

Jesper

Fra : -V-

Dato : 20-01-03 20:59

Jesper Nielsen wrote:
> Er der nogen der kender alle de locations der blev benyttet i Bleeder?
>
> Nørrebrogade, Assistens kirkegård var jo tydelige, men hvor ligger
> videobutikken, diskoteket osv?

Videobutikken: Esrom Video, på hjørnet af Esromgade og Fredensborggade.

-V-

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-01-03 22:06

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev:

> Videobutikken: Esrom Video, på hjørnet af Esromgade og
> Fredensborggade.

Har været der. Skægt sted. Lejede Spider-man the movie og Hitchhikres guide

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-01-03 23:41

On Mon, 20 Jan 2003 19:26:52 +0100, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.com> wrote:

>Er der nogen der kender alle de locations der blev benyttet i Bleeder?
>
>Nørrebrogade, Assistens kirkegård var jo tydelige, men hvor ligger
>videobutikken, diskoteket osv?
>
>Jesper

Og Harrys place (grillbaren)
Jeg har været der men kan ikke huske hvor den ligger?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 21-01-03 00:21

Morten Bowman Hansen wrote:
> Og Harrys place (grillbaren)
> Jeg har været der men kan ikke huske hvor den ligger?

Nordre Fasanvej.

Be there or be s.....

Fedt sted, perfekt til at pleje tømmermænd.

-V-

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 21-01-03 08:38

"Jesper Nielsen" skrev...

> Er der nogen der kender alle de locations der blev benyttet i Bleeder?

> Nørrebrogade, Assistens kirkegård var jo tydelige, men hvor ligger

> videobutikken, diskoteket osv?

Antikvariatet i kælderen som bliver besøgt på et tidspunkt er også ret
legendarisk, og den sure gamle mand, der har det i filmen, var også den sure
gamle mand, der havde det i virkeligheden (jeg nåede selv at få en ordentlig
overhaling af manden for nogle år siden. Blev helt skræmt over at se ham
igen )

Dengang hed det Frederiksberg Antikvariat. Den legendariske antikvar hed
Leif Nørballe. Forretningen er vistnok senere blevet overtaget af
Nansensgade Antikvariat, der er flyttet ind i lokalerne. De ligger på Gl.
Kongevej 120, Frederiksberg.

Videobutikken på Nørrebro hedder vist for resten Film- og Videoudlejningen,
hvis de altså ikke har skiftet navn inden for det sidste år.

Og en sidste ting jeg lige husker. Lea arbejder på en sandwich-bar, der nu
er lukket. Den lå overfor Assistensen på Nørrebrogade.

Venlig hilsen

Jesper

www.CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat