Hente artikel vha. message-id i MacSoup?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-01-03 18:31

Jeg plejer at bruge en browser for at se artikler der refereres til vha.
message-id. Kan MacSoup noget som jeg ikke har opdaget på det punkt?

vh Flemming Rubini

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-01-03 18:38

Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk> wrote:

> Jeg plejer at bruge en browser for at se artikler der refereres til vha.
> message-id. Kan MacSoup noget som jeg ikke har opdaget på det punkt?
>
> vh Flemming Rubini

Nej. Ikke så vidt jeg ved.

Mozilla/Netscape kan dog godt.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : Jonas Voss

Dato : 20-01-03 22:42

In dk.edb.mac, Flemming Rubini wrote:

> Jeg plejer at bruge en browser for at se artikler der refereres til vha.
> message-id. Kan MacSoup noget som jeg ikke har opdaget på det punkt?

MacSOUP er en offline newsreader. Når du klikker på et message-id
søger den bland de beskeder du har liggende i din database på din egen
computer, den kobler ikke til nettet for at lede efter message-id'et.

Hvis du er heldig er det et indlæg du _har_ liggende i din egen
database, og så kan MacSOUP godt vise det, ellers må du bruge
browseren.

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-01-03 23:23

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:
> Hvis du er heldig er det et indlæg du _har_ liggende i din egen
> database, og så kan MacSOUP godt vise det, ellers må du bruge
> browseren.
Sørme så. Jeg havde håbet lidt på at den også kunne gøre stuntet når man
var på nettet.

Tak for oplysningen.

vh Flemming Rubini