Nyt fordæk - Tyskland - Montering i Kbh?
Fra : Jens Pedersen

Dato : 20-01-03 17:58

Jeg er på udkig efter et BT45 fordæk til en Honda NTV og har et par
spørgsmål:

- Er reifenversand mon det billigste sted at finde det, eller fås det i DK
til samme pris noget sted?
- Kan Reifenversand generelt anbefales?
- Hvem monterer og afbalancerer billigst i Kbh. når man selv medbringer hjul
+ nyt dæk?
- Mit bagdæk Metzeler ME33 trænger ikke til at blive skiftet. Er det noget
problem at kombinere dette dæk med BT45, som jeg har hørt skulle være bedre
end ME33?

Hører meget gerne om jeres erfaringer!

Mvh. Jens P.

Fra : SLP/JM

Dato : 20-01-03 19:46

"Jens Pedersen" <jens.pedersen@ericsson.dk> skrev
> - Hvem monterer og afbalancerer billigst i Kbh. når man selv medbringer
hjul

ScanX på Artillerivej ude på Amager er efter sigende et godt bud.

--
Mvh Susanne
CBR 600 F3 baneracer til salg

Fra : wheeler

Dato : 20-01-03 21:10

Fra: "SLP/JM" <Madcat@c.dk>

ScanX på Artillerivej ude på Amager er efter sigende et godt bud.

--
Mvh Susanne
CBR 600 F3 baneracer til salg

ScanX har også en filial på Frederiksundvej (Brønshøj) - Åbningstiderne er
vist lidt længere end på Amager(?)

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 20-01-03 22:27

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> ScanX har også en filial på Frederiksundvej (Brønshøj) - Åbningstiderne er
> vist lidt længere end på Amager(?)

Ved ikke om det passer, men jeg har ladet mig fortælle at de kun kan
afbalancere hjul i afdelingen på Amager.

Jens
RD

Fra : Richard

Dato : 20-01-03 19:54

Jens Pedersen wrote:
> - Mit bagdæk Metzeler ME33 trænger ikke til at blive skiftet. Er det noget
> problem at kombinere dette dæk med BT45, som jeg har hørt skulle være bedre
> end ME33?

Det ville jeg ikke anbefale - ME33 er egentlig et fordæk og om det duer
som bagdæk for andet end ME33 foran, ville jeg stærkt betvivle - et
chancespil hvis ikke en melder sig med positive erfsringer. Kan du ikke
sælge det og så købe et sæt BT45 til både for og bag, hvis du nu tror,
det dæk er bedst til dit behov?

Da jeg købte vefferen havde den et umage dækpar, selv om begge var
Michelin - foran et A45 (ell. lign. ældre) & bagpå et Macadam 50 - kørte
meget uroligt i svingene. Det mere end forsvandt med nye M. 50 for og
bag; nå ja og så en str. smallere foran plus samtidig et sæt progressive
fjedre i forgaflen, men det umage dækpar har nu haft sin andel i
ulyksalighederne

Så hvis ingen melder sig med andet, bør du holde dig fra umage
dækparing, som den du påtænker.
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade