hvilket grafikkort ?
Fra : Thomas Larsen

Dato : 20-01-03 17:45

hej ng

hvilket grafikkort skal jeg vælge (til film brug.), når jeg har brug for 2
stk "skærmstik" og 1 stk. svhs. og tv out.

jeg skal have koblet det extra skærmstik (vga ?) til min projektor, da jeg
bruger svhs indgangen i projektoren fra videoèn. og component indgangen fra
min dvd.

findes der en løsning til dette.

mvh Thomas

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-01-03 22:04

"Thomas Larsen" <tl-byg@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger svhs indgangen i projektoren fra videoèn. og component indgangen fra

Hvad med et alm. grafik kort med et VGA stik
og en monitor(vga) splitter box.

hvorfor har du brug for 2stk. VGA og S-video
når du aligevel skal køre VGA til projectoren ?

Jan Rasmussen

Fra : Thomas Larsen

Dato : 20-01-03 22:54

hej jan

svhs er til min video eller mit alm tv, hvis jeg skulle få lyst til det.
og jeg har bestilt en "splitter", men er nu blevet i tvivl om, om der vil
være for meget tab i kablet når nu jeg skal bruge 18-20 mtr.

Thomas

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-01-03 16:19

> hej jan
>
> men er nu blevet i tvivl om, om der vil
> være for meget tab i kablet når nu jeg skal bruge 18-20 mtr.

På arbejde køre jeg med et 20m kabel imellem
en bærbar og en projector uden problemer,

Jan Rasmussen