Andet multimedie
Microsoft dominerer min photoshop
Fra : 1967Bischoff/Torben

Dato : 20-01-03 15:59

Hvordan #%%%&/() ændrer jeg min computers opsætning, sådan at det bliver
photoshop, der åbner de biller, jeg finder på disken i stedet for det
tåbelige microsoft photo editor?

Jeg ved godt, at jeg kan åbne billerne direkte fra photoshop, men de
filtyper må da kunne associeres til photoshop.

vh/Torben

Fra : Madsen

Dato : 20-01-03 16:59

1967Bischoff/Torben skrev:

> Hvordan #%%%&/() ændrer jeg min computers opsætning, sådan at det
> bliver photoshop, der åbner de biller, jeg finder på disken i
> stedet for det tåbelige microsoft photo editor?

Højreklik på filen og vælg punktet 'Åben med...'. Vælg Photoshop og
husk fluebenet i 'Brug altid dette program...'. Sådan er det i Win2000
og XP. Kører du Win9x så skal du holde shift nede imens du højreklikker
på filen.

Madsen.

Fra : 1967Bischoff/Torben

Dato : 20-01-03 16:11