Ris/Ros = Tjæreborg - Star Tour - Spies - ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-01-03 15:25

Ja jeg vil gerne hører hvad i har at sige om disse selskaber Tjæreborg -
Star Tour - Spies - Ving - Tyrkieteksp

Ris-Ros

Hva de flinke og snakke med hvad med guiderne, hvad med deres sevice ??

Håber at i kan hjælpe mig.

Så har jeg heller ikke meger jeg vil sprøge NG om.

Hilsen Thomas

Fra : Bo

Dato : 20-01-03 15:52

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg vil gerne hører hvad i har at sige om disse selskaber Tjæreborg -
> Star Tour - Spies - Ving - Tyrkieteksp

Startour-Spies-Ving-Tjæreborg er alle Okay (jeg kender ikke Tyrkieteksp)

Fra : Per Thomsen

Dato : 28-01-03 11:50

> Ja jeg vil gerne hører hvad i har at sige om disse selskaber Tjæreborg -
> Star Tour - Spies - Ving - Tyrkieteksp
>

> Ris-Ros

Har kun rejst med Star Tour (5 gg).
Jeg har kun positivt at sige.

Per

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-01-03 19:46

Hej

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote:

>Ja jeg vil gerne hører hvad i har at sige om disse selskaber Tjæreborg -
>Star Tour - Spies - Ving - Tyrkieteksp

Der er intet at klage over ved nogen af ovennævnte bureauer !

Idag kan man iøvrigt roligt sige at det stort set er ligegyldigt hvem
man rejser med, markedet er så hårdt at ingen er dårlige, for hvis de
var dét, så ville de omgående forsvinde fra markedet.

Så man må sige at "Forskellen er ens".

--
M.v.h. Ole®