salgsannoncer
Fra : Jynis

Dato : 20-01-03 14:10

Må man sætte sin knallert til salg i denne ng ?
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Holger Danske

Dato : 20-01-03 14:07

Jynis wrote:
> Må man sætte sin knallert til salg i denne ng ?

Nej, du skal bruge dk.marked.privat.knallert

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Jynis

Dato : 20-01-03 15:50

Tak. Jeg bruger også privat marked. Men jeg har ikke været med her så længe,
at jeg kender reglerne endnu.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk