sådan unlockede jeg min 3310
Fra : ">> Joe

Dato : 20-01-03 10:35

jeg købte et datakabel fra thansen med f/m-bus
fandt på nettet: kNok-Phoenix build 1a
og NokTool18

med NokTool18 valgte jeg : clear SP locks
slukkede tlf. og startede den igen
så med kNok-Phoenix build 1a valgte jeg : convert3310 -> 3315
og så genstertede telefonen.

og det var det.!!!!
men så læste jeg et sted på nettet at man skulle
vælge quick set faid osse..!!!
er dette nødvendigt at afslutte med det og hvad gør det???

nu virker min som den skal men hvad kunne der ha været gået galt ved
jeg ikke valgte: quick set faid

jeg opdagde så senere at :kNok-Phoenix build 1a også havde en funktion
der hedder reset sp locks---- og den gør vel det samme..

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : bananclaus

Dato : 20-01-03 13:52

FLOT!
www.unlock-experten.dk

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 20-01-03 16:28

">> Joe <<" <pwr9jj1969@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> med NokTool18 valgte jeg : clear SP locks
> slukkede tlf. og startede den igen
> så med kNok-Phoenix build 1a valgte jeg : convert3310 -> 3315

Kunne kun lade sig gøre fordi du har en tilstrækkelig høj software version i
forvejen, ellers skulle den først flashes med en ny software version...
I NokTool1.9 er konvertering til 3315 også indbygget.

> og det var det.!!!!
> men så læste jeg et sted på nettet at man skulle
> vælge quick set faid osse..!!!
> er dette nødvendigt at afslutte med det og hvad gør det???

Plejer det ikke at være ved den slags funktioner men man gør det gerne for
en sikkerheds skyld

> nu virker min som den skal men hvad kunne der ha været gået galt ved
> jeg ikke valgte: quick set faid

Den fortæller telefonen at den er blevet pillet ved på et autoriseret Nokia
værksted, hvis den ikke er sat og telefonen så 'opdager' at den er blevet
pillet ved, så kan du ikke få signal og den vil bare genstarte af sig selv
hele tiden.

> jeg opdagde så senere at :kNok-Phoenix build 1a også havde en funktion
> der hedder reset sp locks---- og den gør vel det samme..

Jep, du har helt ret

MVH
Morten

--
Unlocker, opgraderer softwarer og reparerer mobiltelefoner
Kig på http://www.tune-mafia.dk for priser.

Fra : master!

Dato : 30-03-03 00:18

Tak for dit indlæg ændelig fik jeg min Nokia 3310 opgraderet til en 3315 og
ændelig fik jeg den låst op...
Mange tak for de gode råd du har skrevet...
Hva sku vi gøre uden mennesker som dig...
Mange tak!!

MVH Toke.