Gigaset 4015 Micro
Fra : Morten Wartou

Dato : 20-01-03 11:22

Hej!

Jeg ser på Siemens' hjemmeside, at <subj> er udkommet - den ser dejlig ud.
Siemens melder desværre, at der ikke er planer om at lancere den i Danmark.
Den sælges derimod i Sverige - men så virker vis-nummer vel ikke. DTMF
benyttes både i Danmark og Sverige til vis-nummer, men der er efter sigende
protokolforskelle. Ved nogen, om Gigaset 4015 Micro understøtter begge
protokoller, og Siemens måske blot er for dovne/nærige til at frigive den i
Danmark?

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-03 18:32

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> wrote in message

> [...]
> protokolforskelle. Ved nogen, om Gigaset 4015 Micro understøtter begge
> protokoller, og Siemens måske blot er for dovne/nærige til at frigive den

Jeg ved det ikke...

Men så vidt jeg ved er forskellen på 4015 og 4010´eren at der er
telefonsvarer i 15´eren....

4010´eren har kunne fås længe

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-01-03 19:03

> [...]
> sigende
> Jeg ved det ikke...
> Men så vidt jeg ved er forskellen på 4015 og 4010´eren at der er

Ja, og jeg skal have den med telefonsvarer. Man kan godt få en 4015 Comfort
herhjemme (i et godt stykke tid), men 4015 Micro virker mere tiltalende
(mindre og et par ekstra funktioner).

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-01-03 21:50

On Mon, 20 Jan 2003 19:02:58 +0100, "Morten Wartou"
<rememberthatthiswilljustberejected_morten@wartou.dk> wrote:

>Ja, og jeg skal have den med telefonsvarer. Man kan godt få en 4015 Comfort
>herhjemme (i et godt stykke tid), men 4015 Micro virker mere tiltalende
>(mindre og et par ekstra funktioner).

Emnet har været oppe her i gruppen for kort tid siden:
Man kan ikke umiddelbart bruge en model fremstillet til det tyske
marked herhjemme, da Tyskland åbenbart har et telefonsystem med en
anden spænding end Danmark (ifølge Siemens DK). Indlæg herom har vist,
at det bl.a.har indvirkning på nummervsining og lydstyrke - så det er
nok smartest at vente.

Lars

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-01-03 23:49

> [...]
> anden spænding end Danmark (ifølge Siemens DK). Indlæg herom har vist,
> at det bl.a.har indvirkning på nummervsining og lydstyrke - så det er

Hej Lars!

Læs venligst mit første indlæg - jeg skriver intet om tyske telefoner. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 21-01-03 00:33

> Hej Lars!
>
> Læs venligst mit første indlæg - jeg skriver intet om tyske telefoner. :)
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Hej Morten, jeg er også interesseret. Du kan jo prøve at skrive til TDC og
det svenske teleselskab og spørge om de kender hinandens net. Meld endelig
tilbage til gruppen, hvis du finder ud af noget.

mvh Kasper Grevsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-01-03 12:28

On Mon, 20 Jan 2003 23:48:47 +0100, "Morten Wartou"
<rememberthatthiswilljustberejected_morten@wartou.dk> wrote:

>Læs venligst mit første indlæg - jeg skriver intet om tyske telefoner. :)

Ups, jeg er åbenbart ikke så god til at læse. Nå, men du kan altid
bruge mit indlæg til ikke at købe Micro 4015 i Tyskland, hvis du
skulle blive fristet

Lars